Auto of motor

Auto of motor rijden

  • Auto, want

    Stemmen: 4 18,2%
  • Motor, want

    Stemmen: 18 81,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.

robin94

Rookie
8 mrt 2013
17
0
Beste allemaal,


Ik weet dat er meerdere discussies bestaan over doorrijden in de winter, maar bij mij ligt het iets anders.
Even voorstellen:

Ik ben 18 jaar, student aan de HAN nijmegen, waar ik over het algemeen met de trein heen ga ( tenzij de trein weer niet rijdt).

Nu heb ik een Peugeot 106, te koop overigens, waar ik mee naar mijn vriendin, sommige vrienden en af en toe naar school rijd.

Nu wil ik dezer auto dus kwijt, maar ik weet niet of ik voor een motor moet gaan of ene auto.

De voorkeur gaat , zeker de afgelopen dagen, uit naar een motor. Met dit weer is dat prima te doen. Kou deert me niet, maar sneeuw wel.

Ik heb tenslotte ook 2 jaar op mijn zundappie overal heen gereden.

De vraag is dus:

Zal ik voor een motor gaan, of een auto? beide gaat met mijn studiefinanciering en bijbaan niet.


Ik heb mijn motorrijbewijs overigens sinds November, weet er iemand een leuke ( tot 35 kw te maken) motor, ALS ik motor ga rijden?
 
Laatst bewerkt:
Motor.

Ook in de Nederlandse winters kun je de meeste dagen doorrijden, en anders is er het OV als uitwijk. Voor die paar dagen (max 20 op jaarbasis??) ga je toch geen auto aanschaffen?
 
Een motor natuurlijk!
Waarom? Heel lijstje, maar voor mij geldt als belangrijkste: het vrije gevoel!(insert hele lange lijst hier van nog meer redenen waar ik geen in in heb om uit te typen) ! Maarja, op een motor-forum is het sowieso niet objectief he :+.
Heb je deze vraag overigens ook op een autoforum gezet? Waarschijnlijk zeggen ze daar: auto, want ken jezelf, anders zou je jezelf alleen maar doodrijden :+ :X.
 
Motor, want het is een motor-forum hier.

Wou net zeggen, hoezo vooroordeel... :9