Auto-rijbewijs bij een pakje lego...

Geniale actie van TS met die sticker....

Maar als jullie van plan zijn ze te laten drukken die sticker wel zo prepareren dat ie verd*md moeilijk eraf is te krijgen..... zoals t autobahn vinget van Oostenrijk.....als je die van je voorruit pulkt breekt ie af in tig stukken, ben je ff zoet met eraf halen....

O-)

Lekker dun en fragiel doorzichtig plastic, met van die vieze lijm.....
 
TS zou nog zijn sticker scannen O-). Ik ben wel nieuwsgierig naar zijn ontwerp. @ CBRtweety: kunnen we dat niet ik fluogeel doen?
 
TS zou nog zijn sticker scannen O-). Ik ben wel nieuwsgierig naar zijn ontwerp. @ CBRtweety: kunnen we dat niet ik fluogeel doen?


pagina 3 staat zijn ontwerp.

:} en ja is goed,valt lekker op })

tadaaaaaaaaaa
.....
full
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat het er alleen erger op wordt met die stickers... :X
Ik zie er namelijk genoeg bij wie je de hele voorruit wel kan volplakken, eer het kwartje valt...
Nah en, ze kijken er meestal toch niet doorheen.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over de situatie van TS.
ALs ik voorrang moet verlenen en ik moet bijv rechtsaf dan kan het wel zo zijn dat ik om voorrang ga 'vragen' als ik zie dat het verkeer 20 meter verderop stil staat.
Met vragen bedoel ik de neus van mijn auto/motor zodanig positioneren dat er bij degene die ik voorrang moet verlenen, een lampje gaat branden en hij/zij mij in deze situatie van mijn plicht zal ontslaan. Ik moet zeggen, vaak gaat het lampje niet branden of mensen snappen de hint te laat om vervolgens hard te remmen, rij dan maar door denk ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Nah en, ze kijken er meestal toch niet doorheen.

Overigens heb ik nog eens nagedacht over de situatie van TS.
ALs ik voorrang moet verlenen en ik moet bijv rechtsaf dan kan het wel zo zijn dat ik om voorrang ga 'vragen' als ik zie dat het verkeer 20 meter verderop stil staat.
Met vragen bedoel ik de neus van mijn auto/motor zodanig positioneren dat er bij degene die ik voorrang moet verlenen, een lampje gaat branden en hij/zij mij in deze situatie van mijn plicht zal ontslaan. Ik moet zeggen, vaak gaat het lampje niet branden of mensen snappen de hint te laat.


maar doe je dat ook als ze met 50km/h komen aanrijden :? .
want dat deed de TS
 
maar doe je dat ook als ze met 50km/h komen aanrijden :? .
Jazeker, alleen laat ik altijd de keuze.
Ze kunnen stoppen maar doorrijden zonder schade of hinder is ook mogelijk.
Ik schrik mezelf af en toe nog regelmatig de t*fus als iemand hard uit een richting komt vanwaaruit men voorrang moet verlenen.Dan ben ik dus al gehinderd en dat zal ik een ander daarom ook niet aandoen.
Vanuit stilstand kruip ik heel rustig een stukje op terwijl ik de ander duidelijk aankijk met de blik, wat denk je d'r van.
 
Jazeker, alleen laat ik altijd de keuze.
Ze kunnen stoppen maar doorrijden zonder schade of hinder is ook mogelijk.
Ik schrik mezelf af en toe nog regelmatig de t*fus als iemand hard uit een richting komt vanwaaruit men voorrang moet verlenen.Dan ben ik dus al gehinderd en dat zal ik een ander daarom ook niet aandoen.
Vanuit stilstand kruip ik heel rustig een stukje op terwijl ik de ander duidelijk aankijk met de blik, wat denk je d'r van.

Daarom is dat dus ook geen (juist) voorrang verlenen. Ik heb het vaak als ik te voet bij een zebra wil oversteken. Auto's komen dan hard aangereden en remmen op het laatste moment, terwijl ze dan net zo goed hadden kunnen doorrijden, want ik steek echt niet over als zo'n gek nog met een noodgang aan komt jakkeren.

Verder wel een grootse actie van de TS hoor, die stickers :}
 
Laatst bewerkt:
Jazeker, alleen laat ik altijd de keuze.
Ze kunnen stoppen maar doorrijden zonder schade of hinder is ook mogelijk.
Ik schrik mezelf af en toe nog regelmatig de t*fus als iemand hard uit een richting komt vanwaaruit men voorrang moet verlenen.Dan ben ik dus al gehinderd en dat zal ik een ander daarom ook niet aandoen.
Vanuit stilstand kruip ik heel rustig een stukje op terwijl ik de ander duidelijk aankijk met de blik, wat denk je d'r van.

Nah... als je dan toch kijkt en je ziet die ander duidelijk terug kijken 9er is oogcontact)... dan wil ik em er nog wel eens voorpleuren terwijl ik ff m'n hand als "bedankje" opsteek... soms moet je gewoon brutaal zijn, anders sta je er een uur later nog steeds... ;)

Aan de andere kant... er zijn zat situaties te bedenken waarbij de voorranghebbende als hij goed oplet en een beetje meeleeft, zonder al te veel moeite iemand voor kan laten gaan, zonder dat het zijn eigen voortgang hindert...
 
Daarom is dat dus ook geen (juist) voorrang verlenen. Ik heb het vaak als ik te voet bij een zebra wil oversteken. Auto's komen dan hard aangereden en remmen op het laatste moment, terwijl ze dan net zo goed hadden kunnen doorrijden, want ik steek echt niet over als zo'n gek nog met een noodgang aan komt jakkeren.
Ja precies, leuk als je daar achter rijdt |(
Op die manier je fout proberen te hertellen zou verboden moeten worden.
Als je ver genoeg vooruit kijkt hoef je meestal niet eens tot stilstand te komen bij een zebra maar is tijdig vaart minderen en een lichtsignaal naar de voetganger voldoende.
Bij oudere mensen moet je echt stoppen eer ze over gaan steken, maar dat snap ik wel.

Met die stickers ben ik het trouwens eens hoor. Laat het maar een rage worden, krijg je nog aandacht van de media ook.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo uit de duim gezogen clown?? :? . mijn reden voor het uitdelen van de sticker was vanwege het feit dat ik bijna van mijn sokken ben gereden , terwijl ik voorrang had. |(
Zoals ik al schreef, we reden in een soort stoet, stuk of aantal auto's voor mij , paar achter mij .
Mevrouw verleende voorrang aan alle auto's voor mij , en net toen ik langskwam besloot ze maar erin te duiken.Uitwijken en vol in de remmen, auto's achter mij ook.
Dan sta je idd voor haar stil, en heb je tijd om de sticker erbij te pakken... })
Kan je zo tig adressen vertellen waar je die shit kan laten drukken by the way... :Y
 
Jazeker, alleen laat ik altijd de keuze.
Ze kunnen stoppen maar doorrijden zonder schade of hinder is ook mogelijk.
Ik schrik mezelf af en toe nog regelmatig de t*fus als iemand hard uit een richting komt vanwaaruit men voorrang moet verlenen.Dan ben ik dus al gehinderd en dat zal ik een ander daarom ook niet aandoen.
Vanuit stilstand kruip ik heel rustig een stukje op terwijl ik de ander duidelijk aankijk met de blik, wat denk je d'r van.


dat doe ik ook,maar dat is wel iets anders als dat je net zei.
:W
 
Nah... als je dan toch kijkt en je ziet die ander duidelijk terug kijken 9er is oogcontact)... dan wil ik em er nog wel eens voorpleuren terwijl ik ff m'n hand als "bedankje" opsteek... soms moet je gewoon brutaal zijn, anders sta je er een uur later nog steeds... ;)
Ook niet erg, als je dan ook maar echt VOL gas geeft en flink doortrekt ( er moet dan de kant waar je op gaat genoeg ruimte voor zijn )ipv het nieuwe rijden toe te passen, zoals ik nu vele zie doen -O- ik doe regelmatig hetzelfde hoor ;)

Aan de andere kant... er zijn zat situaties te bedenken waarbij de voorranghebbende als hij goed oplet en een beetje meeleeft, zonder al te veel moeite iemand voor kan laten gaan, zonder dat het zijn eigen voortgang hindert...
Zo één ben ik er 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hoezo uit de duim gezogen clown?? :? . mijn reden voor het uitdelen van de sticker was vanwege het feit dat ik bijna van mijn sokken ben gereden , terwijl ik voorrang had. |(
Zoals ik al schreef, we reden in een soort stoet, stuk of aantal auto's voor mij , paar achter mij .
Mevrouw verleende voorrang aan alle auto's voor mij , en net toen ik langskwam besloot ze maar erin te duiken.Uitwijken en vol in de remmen, auto's achter mij ook.
Dan sta je idd voor haar stil, en heb je tijd om de sticker erbij te pakken... })
Kan je zo tig adressen vertellen waar je die shit kan laten drukken by the way... :Y

Ik vraag niet om tig adressen, want die kan ik zelf ook wel verzinnen/vinden... :)
Ik weet gewoon bijna zeker dat je op een dergelijk moment echt niet "spontaan" een sticker te voorschijn haalt, omdat je meestal nog staat te trillen als een espenblad van de schrik, of uit elkaar ploft van woede. Ik moet de eerste de beste nog zien die op een dergelijk moment ineens heel cool blijft en een vooraf meegenomen stapel stickers aanspreekt voor de omschreven actie... Not in a milion years... :N

Leuk bedacht, dat wel... maar geen waarheid. Allereerst is het zo dat als je wekelijks meermaals in die situatie komt, je eens moet gaan nadenken over je vermogen tot anticiperen en reageren en wellicht je plaats op de weg... ten tweede is het altijd zo dat als je na maanden van ellende eindelijk die stickers hebt laten maken, je ineens niet meer in die situaties komt, omdat je er nu op gaat letten in de hoop dat het gaat gebeuren. Gevolg is dat je nu wel anticipeert, waardoor de situatie zich niet voor doet...

Tot zo ver Clown's visie op het gebeuren... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ook niet erg, als je dan ook maar echt VOL gas geeft en flink doortrekt ( er moet dan de kant waar je op gaat genoeg ruimte voor zijn )ipv het nieuwe rijden toe te passen, zoals ik nu vele zie doen -O- ik doe regelmatig hetzelfde hoor ;)Zo één ben ik er 8-)

Deel 1... ik ben dol op gas geven, dus ja... volgas er vandoor... *D

Tweede opmerking... meeee tooooooooo... :Y
Of ik moet geen zin hebben, last hebben van scheurgedrag, pissig zijn, haast hebben... en dat heb ik bijna nooit... O-) :X :+
 
Dat dit voor mij werkt wil niet zeggen dat het ook voor de rest zo geldt!! _O-
Toen ik nog een brommer had, heb ik ze laten maken door irritatie aan medeweggebruikers(afsnijden/niet in spiegels kijken enzo).Rij in een week rond de 1500km, in Amsterdam en omstreken.
Nu overgestapt op motor, automatisme zal ik maar zeggen.... :+
Tuurlijk ben ik op dat moment een adrenalinebom, wie zou dat niet zijn??
Voor mij is het makkelijker om naar een sticker te grijpen als iemand uit zijn of haar auto trekken, en het is wat veiliger...Tsja je moet wat met de adrenaline!!opkroppen heeft geen zin }) :W
 
Zoiets als dit? O-)
Moet je hem alleen nog op doorzichtbare folie / stickerpapier printen en dan kun je hem overal op de ruit plakken :Y
[afbeelding]


deze is echt goed. tekst aan de binnenkant voor de bestuurder zelf en aande buitenkant om anderen te waarschuwen. publieke vernedering, waar heb ik dat erder gehoord.

alleen jammer dat je in de meeste situatie's niet de tijd hebt om je sticker te pakken en te plakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan