Auto start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

de padde

Die hard MF'er
24 apr 2003
868
0
Zeeuws - Vlaanderen
Ik heb een e46 328ci als ik m'n contact in stand 3 draai (starten) hoor je 2x een piepje (normaal 1x van de service interval). En onder de motorkap is het van klak klak. :N Wat zou dit kunnen zijn lege accu, kapotte startmotor of brandstof pomp?? :(
Hij staat nu redelijk gevaarlijk half op de weg dus vandaar dat ik het hier op een druk forum vraag, ja kweet het motor-forum :o als het niet gepast is verwijderen de mods het maar

THX in elk geval,

Johnny
 
als je accu (bijna) leeg is dan : klak klak als het je startmotor is dan ook met volle accu klak klak.
Ff checken : je licht aan dan starten valt je licht helemaal uit dan accu anders je startmotor.
Kun je met een grote schroevendraaier, hamer bahco ,o.i.d. ff een tik opgeven schiet hij misschien los.
Zuuksex!!!!!
 
Ja, vreesde daar wel wat voor ja maja die staat redelijk gevaarlijk dus docht keer op een druk forum proberen. Thx voor de tip van problem car ga het meteen posten. Denk dat het iets electrisch is want lichten (xenon) springen een paar keer aan zonder dat ze aan staan :(
 
als je accu (bijna) leeg is dan : klak klak als het je startmotor is dan ook met volle accu klak klak.
Ff checken : je licht aan dan starten valt je licht helemaal uit dan accu anders je startmotor.
Kun je met een grote schroevendraaier, hamer bahco ,o.i.d. ff een tik opgeven schiet hij misschien los.
Zuuksex!!!!!

Die start helemaal niet enkel dat geklak klak in het midden onder het inlaat spruitstuk = gasklep?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan