Worldbeater
MF veteraan
- 10 okt 2002
- 62.333
- 12.472
- Onderwerp starter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ze heeft zelf een electrischeJij gaat vrienden maken![]()
![]()
![]()
Zo spannend is dat niet, remarketing via het GoogleDisplayNetwerk. Zijn veel addons die je voorkeuren blokkeren (AdBlock, uBlock Origin),
Of gewoon MF donateur worden?Zo spannend is dat niet, remarketing via het GoogleDisplayNetwerk. Zijn veel addons die je voorkeuren blokkeren (AdBlock, uBlock Origin),
Offtopic, bij MF heb ik de add-ons uit staanOf gewoon MF donateur worden?
Even doorgestuurd aan mijn vriendin.
Die weet nog niets van de plannen.
Goed moment voor overleg.
Bekijk bijlage 1850803
Ik twijfel wel over de lengte in dit geval.![]()
Als je wilt staan kun je een bestelwagen echt vergeten en moet je een busje hebben, Transit/Transporter/Vito etc.Nog wat mooiermet een dakje er op.
Ik wil niet teveel bukken.
Moet je dus wel de maxi / L2 uitvoering hebben. En bukken.Er zijn o.a. Fiat Doblo Cargo busjes op benzine te koop. Scheelt je aardig in de wegenbelasting.
Een huur bus hoeft niet specifiek voor motoren te zijn hoor.is dit niet wat/goedkoper?
https://vanstraalenverhuur.nl/bus-voor-1-of-2-motoren/
U huurt de bestelbus inclusief inrij plaat en professioneel materiaal om de motor(en) vast te zetten.
De kosten van de bus bedraagt het normale huurtarief plus eenmalig €30,- per motor.
Ik zag net een Fiat Doblo voor het eerst van mijn leven!Als je wilt staan kun je een bestelwagen echt vergeten en moet je een busje hebben, Transit/Transporter/Vito etc.
Moet je dus wel de maxi / L2 uitvoering hebben. En bukken.![]()
Ik heb pas mijn aanhanger verkocht omdat mijn onderkuip er steeds op vastliep.Een huur bus hoeft niet specifiek voor motoren te zijn hoor.
In elke bus krijg je wel een motor. Een rijplaat en wielklem heeft @Worldbeater vast wel.
Edit:
Oh het is ook een gewone bus met wat extra spul
Goeie tip, dat is ook een lichtgewicht bus! Hou wel rekening met de lengte van de laadruimte, die is met 200cm krap. Als ik uitga van 120cm breedte, levert dat volgens onze oude vriend Pythagoras een effectieve lengte op van 233cm. Maar dat is allemaal theorie...Ook eens naast een gast met een Nissan NV200 gestaan, die reed zijn fiets in een draaibare voorwielklem en sleurde de motor aan het achterwiel zodat die diagonaal stond.
Was gewoon een normale inrijklem, op een plaat gemonteerd met een lager ertussen. Die plaat was weer op de laadvloer gemonteerd.Goeie tip, dat is ook een lichtgewicht bus! Hou wel rekening met de lengte van de laadruimte, die is met 200cm krap. Als ik uitga van 120cm breedte, levert dat volgens onze oude vriend Pythagoras een effectieve lengte op van 233cm. Maar dat is allemaal theorie...
Trouwens, hoe ziet zo'n draaibare voorwielklem eruit?
Best een mooi ding.Nog niet genoemd alternatief; Renault Espace, oud type. Zag ooit iemand zn 916 achterin zetten nadat hij kuipruitje had gedemonteerd.
Misschien eerst de rest even lezen.Ik zie de reden niet waarom je dit wilt.
Waarom niet een motor aanhanger kopen?
Je hebt ze al die kunnen zakken dus lekker makkelijk oprijden.
Een motor in een bus....in je eentje zeker?
Lijkt mij ontzettend onhandig.
Zoiets zag ik vorig jaar op Zandvoort tijdens een gewone circuitdag.Ik ben er uit hoor. Je kunt er in staan en ook slapen maar het is geen camper.
Alleen in- en uitladen. Hoeveel motoren wil je meenemen?
![]()
![]()
![]()
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s...gx-18-470-met-race-trailer-nieuw-origineel-nl
Dat zou mijzelf ook geen reet kunnen schelen als ik zoiets kennelijk zou kunnen betalen.Hun snelheid op de baan was niet zaligmakend.![]()