Worldbeater
MF veteraan
- 10 okt 2002
- 62.333
- 12.472
- Onderwerp starter
Bedankt voor de samenvatting.TS wil vervoer voor motor
Misschien er in wonen, maar geen camper op de straat
Misschien vakantie woning
Moet wel makkelijk in uit laden
Budget 165.000 maar geen dure diesel
Misschien dat jij t snapt.
Heeft TS geen woning op dit moment?
Ik zie voorstellen van auto's waarmee je in je uppie never n motor in of uitlaadt.
Ook zijn deze totaal ongeschikt om in te wonen en dus snap ik niet waarom geen aanhanger

De vraag hier is initieel gestart voor een makkelijke auto om de motor in/uit te laden.

Een aanhanger kan ik lastig kwijt en geeft een dag voor een evenement ook extra stress om de montage van de aanhanger of van de opslagplek te krijgen.
Ik had eerst een eenvoudig

Het opladen geeft ook veel prikkels.
En na een verkeersongeval (door een auto van de motor gebotst op de snelweg) heb ik een Niet Aangeboren Hersenafwijking.
Snel vermoeid en overprikkeld
De motoriek daalt snel naar een dieptepunt en ga bijvoorbeeld een koffiemok gewoon ineens laten vallen.
Krijg niets meer uit de handjes.
Dan moet ik een uur slapen midden op de dag, en dan gaat het weer drie, vier uur.

Negen jaar geleden ben ik gescheiden, en mijn ex kan de koopwoning niet alleen betalen.
Ik ben gelijk elders gaan wonen en zolang mijn zoon nog studeert huur ik een andere woning voor meer geld.
Dus zo af en toe heb ik een idee voor goedkoper wonen en het geld duurzaam investeren.
Dat staat los van de start van in dit topic.
Maar ik ben ook wel van het zoveel mogelijk combineren van verschillende behoeften.
Efficiëntie en win~win situaties.
Het leven is al te makkelijk om één ding tegelijk te doen.

Laatst bewerkt: