Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Stand: | Zuletzt geändert durch Art. 481 V v. 31.8.2015 I 1474 |
Die Geltung der V ist durch § 8 idF d. V v. 11.11.2010 I 1624 über den 31.12.2010 hinaus verlängert worden |
"§ 73 |
Technische Festlegungen |
Als je rest ook los haalt past hij in een Aygo.. haha sorry Bart.Als je voor- en achterwiel er uit haalt, passen sommige motoren in een Tesla Model X. Geen grap.
Ik had deze ook op de korrel via het aanhangwagen topic (2018).Deze For-One is 70kg leeg en kun je staand tegen de muur zetten. En ligt helemaal plat op de grond voor op en afladen. €2000
https://www.louis.eu/en/for-one-mot...or-nl-10043088?filter_article_number=10043088
Ik had vijftien jaar geleden een Chrysler Stratus auto, dus hier wel bekend met het merk.Alle klusbussen e.d. zijn waarschijnlijk al voorbij gekomen. Al eens naar een Chrysler Grand Voyager gekeken ?
Als ik die nou eens voor de deur mocht zetten en tweewekelijks als auto kon gebruiken.Hij past bij mij zo![]()
Wat doet dat nou in de verzekering en wegenbelasting?Dat is mijn hobby auto voor dagelijks gebruik moeders heeft der eigen auto![]()
Het is wel beduidend krapper dan de busjes die ik wel eens gehuurd heb (Ford Transit / Peugeot Boxer / Fiat Ducato / Citroen Jumper).Gaat dan in en uitrijden van de motor een beetje? zit ook aan die verlengde transit Connect te denken als volgenden auto.
Ik ben naar dit type aan het kijken momenteel, lijkt me een prima wagen en ziet er het beste uit t.o.v. andere vergelijkbare modellen. maar kon weinig zinnigs over het passen van motoren achterin vinden. Op papier zou het net wel/net niet passen met mijn BMW. Welk type Triumph zet je erin?Bekijk bijlage 1860253
Ik heb vandaag deze gekocht, een Ford Transit Connect L2 (verlengde uitvoering). Er past een motor in, maar nèt. De drieling Fiat Scudo, Peugeot Expert en Citroen Jumpy zijn net zo lang als deze maar hebben iets meer laadruimte. Daar staat iets meer wegenbelasting en een stuk hoger verbruik tegenover.
675 met Bami kuipen.Ik ben naar dit type aan het kijken momenteel, lijkt me een prima wagen en ziet er het beste uit t.o.v. andere vergelijkbare modellen. maar kon weinig zinnigs over het passen van motoren achterin vinden. Op papier zou het net wel/net niet passen met mijn BMW. Welk type Triumph zet je erin?
Daytona 675 uit 2007, de uitlaat komt bijna tegen het "raam" van de achterdeur aan.Ik ben naar dit type aan het kijken momenteel, lijkt me een prima wagen en ziet er het beste uit t.o.v. andere vergelijkbare modellen. maar kon weinig zinnigs over het passen van motoren achterin vinden. Op papier zou het net wel/net niet passen met mijn BMW. Welk type Triumph zet je erin?
Hey pas op hè! Tegenwoordig vrijwel volledig origineel verzaagd kuipwerk.675 met Bami kuipen.![]()
![]()
Top, ga van de winter een kijken hoe of wat.Het is wel beduidend krapper dan de busjes die ik wel eens gehuurd heb (Ford Transit / Peugeot Boxer / Fiat Ducato / Citroen Jumper).
De motor moet nu een beetje scheef dan kunnen de achterdeuren dicht.Ik ga een voorwielklem plaatsen en ga daarvoor het tussenschot wat modificeren. Dan kan de Triumph er recht in staan, met de uitlaat op 1 mm. van de achterdeur zeg maar. Mijn TRX moet dan nog een tikje scheef. Het dak is ook een stuk lager dan van een 'echt' busje, maar het gaat. Deze keuze is ook gemaakt omdat de Transit Connect ook gewoon dienst kan doen als tweede auto (3 zitplaatsen voorin), het rijdt echt makkelijk en ook zuinig.
Die tussenschotten zijn funest inderdaad, ter hoogte van de vooras van je motor ben je al 20 cm kwijtDaytona 675 uit 2007, de uitlaat komt bijna tegen het "raam" van de achterdeur aan.
Van de TRX850 komt de achterband tegen de onderkant van de deur aan.
Het lastige van de standaard specificaties is dat de lengte van de laadruimte over de vloer wordt gemeten (denk ik), terwijl het tussenschot behoorlijk de laadruimte in bolt ter hoogte van de hoofdsteunen.
Edit: op papier lijkt de Fiat Doblo cargo maxi (= L2 / verlengde uitvoering) ietsjepietsje ruimer maar ik weet niet hoe dit in de praktijk uitpakt. Wordt tweedehands ook gewoon minder aangeboden.
Hey pas op hè! Tegenwoordig vrijwel volledig origineel verzaagd kuipwerk.![]()