Autodrom Grobnik Rijeka

Precies, wij gaan mss mee :) vroeg me af of er al MF'ers hebben gereden :)
 
opzouten OMA!!! _O-

hoe is de grens probleem nou opgelost? ik wil er heen en heb een canadese moto zonder papieren, maar wel met aankoop papieren

is het nog steeds een dikke shit daar?
 
ja geweest, erg mooie baan met aardig wat hoogte verschil, asfalt niet erg best, veel scheuren, moeilijker om je motor in en uit het land te krijgen (moet je in en uitvoeren)

slapen kun je goed in opatija, mooi stadje met veel hotels.
 
hoe lang het duurde weet ik niet precies meer, formulier (een zgn Carnet ata) kun je halen bij de KvK het kostte 250 Euro, waarvan je dan weer 50 Euro terug krijgt na afloop en inleveren alle afgestempelde documenten.

Op het Carnet ATA formulier moet je de spullen invullen die je meeneemt zoals merk van motor en frame nummer, gereedschap, aantal banden etc etc , niet te uitgebreid maar de spullen van grotere waarde.

Dit is trouwens alleen van toepassing als je motor geen kenteken heeft, voor meer info even met je lokale kvk bellen.
 
dus eigenlijk als ik het goed begrijp is het veel moeite en kost aardig wat om daar binnen te komen....... daar gaat mijn gedachte van een leuke training

trouwens 250€ betalen om je eigen motor mee te nemen lijkt me wel wat vele niet? Als je niet via de KvK gaat wat is de procedure van de douane?
 
Laatst bewerkt:
Het is wat moelijker dan andere landen, maar zeer zeker de moeite waard.

Anders ff wachten tot ze bij "ons" in de EU zitten. :)
 
gezien het redelijk goedkoop is en het 4 dagen met open pitlane is, lijkt dit me een ideale NBC training. En niet van de 5 zielige sessies van 20min per dag zoals andere trainingen. Hier kunnen wij pitstop na pitstop rijden en wat constantheid in de rondetijden terug krijgen.

Heb een mail gestuurd naar de 2 organisatoren( dunn en mssz) om te zien hoe de meeste het doen, of hebben het gedaan...... Zou het spijtig vinden om in te schrijven en daar problemen aan de douane te krijgen en niet rijden.

Een moto heeft de aankooppapieren en de andere alleen een privé aankoop factuur, geen een is op de baan ooit geweest. Zou dit problemen leveren. Moet je trouwens aan de grens iets betalen? wil ook niet daar staan en dat ze zeggen dat je moet betalen.

alvast bedankt in ieder geval!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan