Autoloze zondag = spelen op de snelweg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neanderthaler

MF veteraan
6 jul 2003
16.043
17
Brugge (West-Vlaanderen)
Het is alweer autoloze zondag geweest. Perfect, alle mensen die zich zonder motorvoertuig wensen te bewegen verzamelen zich in de steden. Diegenen die zich niet wensen te verplaatsen blijven dan ook van de autosnelweg weg.

En dan is er voor ons een enorme speelplaats.

Mijn voorstel:
Op autoloze zondagen vallen de snelheidsbeperkingen weg op de autosnelwegen en kunnen de liefhebbers eens knallen.
 
:^

Dat rechtuit tijden gaat je (ook op hoge snelheid) denk ik snel genoeg vervelen.
 
Laatst bewerkt:
Waardoor de snelweg alsnog kapot druk wordt, er ongelukken gebeuren, en de auto's en motorrijders maandag uitglijden over lichaamsdelen en plassen bloed. :z
 
Snelweg rijden is geen ruk aan. Enige reden om snelweg te rijden is om snel richting de Eifel/Vogezen/Alpen te gaan, verder niet.

Topsnelheid heb ik al een keer uitgetest (DL) en niet echt spannend. Geef mij maar lekkere bochten :]
 
Snelweg rijden is geen ruk aan. Enige reden om snelweg te rijden is om snel richting de Eifel/Vogezen/Alpen te gaan, verder niet.

Topsnelheid heb ik al een keer uitgetest (DL) en niet echt spannend. Geef mij maar lekkere bochten :]

:^ En van al het woon-werk wordt mijn achterbandje al vierkant genoeg. :'(
 
Snelweg heeft ook genoeg leuke bochten die je dan ipv met 50-60 met 150-160 neemt en normaal doe je dat niet vanwege controles en nog niet levensmoeheid. Maar als je geen controles en geen verkeer hebt is het gewoon een circuit de snelweg. Mits je een beetje vermogen hebt...
 
Snelweg heeft ook genoeg leuke bochten die je dan ipv met 50-60 met 150-160 neemt en normaal doe je dat niet vanwege controles en nog niet levensmoeheid. Maar als je geen controles en geen verkeer hebt is het gewoon een circuit de snelweg. Mits je een beetje vermogen hebt...
Heb nog nooit gebieden met 50-60 gezien op de snelweg, of je bedoelt wegwerkzaamheden :?
 
Heb nog nooit gebieden met 50-60 gezien op de snelweg, of je bedoelt wegwerkzaamheden :?

Hij bedoeld wrs. knooppunten naar andere snelwegen. Lijkt me wel sterk dat je er dan ineens 100 (hon-derd (!) ) kmu bovenop kan smijten maargoed. :P Maar dan moet je de rest van de weg wel even 300 rijden, anders verveel je je tussen knooppunten alsnog kapot.
 
Hij bedoeld wrs. knooppunten naar andere snelwegen. Lijkt me wel sterk dat je er dan ineens 100 (hon-derd (!) ) kmu bovenop kan smijten maargoed. :P Maar dan moet je de rest van de weg wel even 300 rijden, anders verveel je je tussen knooppunten alsnog kapot.
Mij zeggen bochten dan weer niets, wel topsnelheden opzoeken. (met gepaste moto dan)
 
Nee ik bedoel de dijkjes die eerder in het topic besproken werden door Gias. Daar ga je lekker bochten met ik zeg maar wat 50-60 en op de snelweg kun je ook lekker slingeren maar dan met 150-160 of 250-260 vul het maar in....:p
 
Hmm, nooit iets van gemerkt op de snelweg. Wel in het dorp, elke jaar weer hetzelfde gezeik. Denk ik eens lekker door het dorp te kunnen scheuren is de boel afgesloten voor auto's en motoren. :(
 
Snelweg rijden is geen ruk aan. Enige reden om snelweg te rijden is om snel richting de Eifel/Vogezen/Alpen te gaan, verder niet.

Topsnelheid heb ik al een keer uitgetest (DL) en niet echt spannend. Geef mij maar lekkere bochten :]

Precies je weet wat daar valt te spelen, anders ging ik ook al van te voren binnen door ;)
 
Het is alweer autoloze zondag geweest. Perfect, alle mensen die zich zonder motorvoertuig wensen te bewegen verzamelen zich in de steden. Diegenen die zich niet wensen te verplaatsen blijven dan ook van de autosnelweg weg.

En dan is er voor ons een enorme speelplaats.

Mijn voorstel:
Op autoloze zondagen vallen de snelheidsbeperkingen weg op de autosnelwegen en kunnen de liefhebbers eens knallen.

Hoho.....er zal maar een voetganger oversteken...... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan