Autoloze zondag = spelen op de snelweg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
autoloze zondagen zijn een hel!!!

Hier in Tilburg betekent het gewoon een dag huisarrest want je mag dus de deur niet uit want dan rijd je met een motorvoertuig en mijn motor buiten de ring dus niet overdekt parkeren op zaterdagavond en zondag/maandag weer terug......idioterie van de bovenste plank en ook niet echt veilig voorhet jatgevaar maar daar hoor je die plukking hippies niet over. Als je nou in een 4-wieler je door het verkeer moet begeven dan is zoiets nog te doen maar dat blok aan me been heb ik gelukkig niet.

Had ik het van te voren geweten had ik dit huis nooit gekocht en was ik gewoon in een dorp gaan wonen waar auto's op zondag altijd mogen rijden (hebben ze tenminste ook geen voetbalclub die ze met mijn belasting geld zo nodig moeten sponseren, maar das weer een andere frustratie)
 
Wie heeft dat verzonnen? B| Ik zat lekker met mijn blokkendoos en barbiehuis op de snelweg te spelen, blijken er toch nog mensen te zijn die gewoon doorrijden..


.... mijn barbiehuis is nou kapot... -O-
 
Het is alweer autoloze zondag geweest. Perfect, alle mensen die zich zonder motorvoertuig wensen te bewegen verzamelen zich in de steden. Diegenen die zich niet wensen te verplaatsen blijven dan ook van de autosnelweg weg.

En dan is er voor ons een enorme speelplaats.

Mijn voorstel:
Op autoloze zondagen vallen de snelheidsbeperkingen weg op de autosnelwegen en kunnen de liefhebbers eens knallen.
Was toen wel leuk..... met de fiets op de snelweg langs Heerenveen........... :]

(paar weken geleden nog langs gereden... wat is het daar veranderd........)
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft dat verzonnen? B| Ik zat lekker met mijn blokkendoos en barbiehuis op de snelweg te spelen, blijken er toch nog mensen te zijn die gewoon doorrijden..


.... mijn barbiehuis is nou kapot... -O-

en die blokken wat is daar mee gebeurd?
naar de bestuurder gegooid?
 
Wie heeft dat verzonnen? B| Ik zat lekker met mijn blokkendoos en barbiehuis op de snelweg te spelen, blijken er toch nog mensen te zijn die gewoon doorrijden..


.... mijn barbiehuis is nou kapot... -O-
_O- zie het zo voor me he :')
Van die ouders die hun kinderen de snelweg opsturen: ga maar lekker spelen jongen
 
Het beeld van spelen in een zandbak met schepjes en taartvormpjes staat mij altijd voor ogen als er weer eens bloedserieus op de TV wordt gemeld dat voetballers gespeeld hebben; nu dus ook op de snelweg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan