automatisch helmvizier

S

spanner

Guest
ik heb wel eens ergens op een site gezien dat had automatisch verkleurende helmvizieren.
Die werkten op batterijen.( net als bij een laskap) Kan ze nergens meer vinden.
Weet iemand waar ze te koop zijn,en zijn er die er ervaring mee hebben?
 
Volgens mij zijn er meerdere versies van.
Er was één hele dure die inderdaad op batterijen werkte en een andere soort die wat goedkoper was. Maar beide waren voor één specifiek merk helm bedoeld, al weet ik de merken niet meer (ouwe dag en geheugen...)

Wat je ook kunt doen is een meekleurende Pinlock kopen...... Daar is ook een test van op Motorshopper: Motorshopper: Test: Pinlock Fine Vision photochromatic door Arckira
Je hebt trouwens 2 versies, eentje die je aan de buitenkant opbrengt (zoals getest) en een die je op de normale manier aan de binnenkant aanbrengt, zoals de gewone Pinlock viziertjes: de Protectint
 
Laatst bewerkt:
Stond laatst een topic van in algemeen en werkte niet op batterijen :) Was volgens mij voor shoei helmen?..
 
je heb ze met datzelfde systeem als die mee kleurende zonnebrillen. dus als je de tunnel inga zie je niks en als je eruit komt word je verblind.
 
Maar met een zonnebril op zie je in een tunnel ook niks is mijn ervaring.
En daarom zoek ik een automatisch scherm maar die kosten wel een vermogen.

Een schuifbare zonnebril heeft shoei en arai niet en die helmen zitten mij het best.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan