Automatisch of stuurgeschakelde motor

proost

Die hard MF'er
21 jun 2006
471
0
Lier - België
Weet iemand of dit bestaat? Ik heb gehoord van de Aprilia Mana maar die staat nog niet bij de dealers, en een zware kawasaki, die te zwaar is.

Bestaan er wel moto's die geen scooters zijn en toch niet met de voet schakelen?

dank :)
 
Moto Guzzi V1000 convert :P
Maar die is wellicht een tikkie te oud voor je?

Moto%20Guzzi%20V1000%20Convert%2075%20%203.jpg
 
Met Easyshift van www.mmvg.nl kun je elke motor ombouwen naar elektrisch schakelen
Alleen kan Rob Janssen momenteel niet inbouwen, want ligt nog in het ziekenhuis
EgbertO
 
bedankt voor de snelle antwoorden ;)
het is voor mijn moeder, en 1000cc is nogal veel, daarmee op zoek naar iets lichters
Zo ombouwen lijkt perfect, maar is dit niet nogal duur? hier in belgie deed iemand iets gelijkaardigs voor ongeveer 5000 euro...
 
Ik dacht dat zo'n easyshift inkl ombouw tussen de 1200 en 1500 euro kost

EgbertO
 
Moto Guzzi V1000 convert :P
Maar die is wellicht een tikkie te oud voor je?

[afbeelding]

Bijna alweer vergeten. Ik heb een ritje op een convert gemaakt. '78.
Evenals op een V7-special. Van kopen is het toen niet gekomen, geen geld.

In '99 op zoek naar een nieuwe motor. De Centaur leek mij wel wat maar werdt afgeraden doordat de wegligging slecht was.
De verkoper bracht niet veel zinnigs overigens, alleen "al het moois komt uit Italie". En daar heb je niet zoveel aan.

35 jaar geleden werdt er nog geéxperimenteert bij de motorfabricanten. Zo zijn er een bussels wankelmotoren geweest, automatische v-bak zoals de convert.

Tegenwoordig is het toch behoudener wat het ontwerpen betreft. Blunders kosten inderdaad geld, en dat wil geen van de fabrieken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan