Automob. rijd motor expres aan!

Der zijn toch wel getuigen.
Jij bijvoorbeeld kan toch zeggen dat er een busbaan naast zat en dat hij de motor 2 X heeft aangereden, het lijkt me sterk dat die autoeikel er zo makkelijk afkomt.
 
Gisteren gesproken met de rijder....
1400 euro schade!
En verzekering doet moeilijk, omdat de automobi verklaarde van rijbaan wilde wisselen...
Maar:
-Van rijbaan wisselen kon op dat moment wel, maar dat mocht niet ivm BUS baan


Kerel in auto raakte hem twee keer trouwens, de eerste keer klein tikje, daarna nog een felle waarna de val volgde... :(

Je tikt in de derde persoon. Ik dacht dat jij aangereden was, nou ja, gelukkig voor jou dan. Ik dacht dat degene die achterop klapt altijd fout is. Of is ie aan de zijkant getikt???? Wat een hufters :(
 
Die moet je zeker in elkaar meppen, en als ie op de grond ligt een burnout op zijn snuit maken... maar ja.. Als je die automobilist in elkaar mept..dan kan je waarschijnlijk wel naar je centen fluiten....
 
Ik denk dat het gisteren inderdaad aan het weer lag: 7km op de A9, in de eerste paar kilometer gaan mensen nog voor je opzij (en dan krijgen ze een duimpje), later inderdaad een figuur wat het gat dichtrijd. Ik ben ernaast gaan rijden en oogcontact gezocht en aangegeven dat ik wel even met 'em wilde babbelen langs de kant. Hij gaf geen sjoege en durfde me nauwelijks aan te kijken. Tja, wat moet je dan. Ben maar doorgereden. Dat kon hij namelijk niet. :)
 
Ik rijdt elke dag over de ringweg van Groningen, met name in de spits. Ik merk dat de meeste koekblikken keurig aan de kant gaan, op een enkele na. Heb wel eens een "discussie" met iemand gehad, maar toch maar de verstandige kant gekozen. Waar was dat gebeurd dan? Weet niet of ik me op zo`n moment kan inhouden, denk het niet. Zal toch eerst kijken wie en hoeveel er in die auto zitten.
 
Politie erbij gehaald? Ik zou aangifte als aangereden partij hebben gedaan wegens poging tot mishandeling. De automobilist mogen ze van mij direct het rijbewijs invorderen en noooooit meer teruggeven.

Ik zal in zo'n geval met uiterste zelfbeheersing mijn handen moeten thuishouden, kenteken noteren, aangifte doen en mijn rechtsbijstandverzekeraar inschakelen, ziekmelden en het verzekerde bedrag van €500/dag arbeidsonggeschiktheid op de dader claimen en drie maanden ziek blijven.
 
Gisteren gesproken met de rijder....
1400 euro schade!
En verzekering doet moeilijk, omdat de automobi verklaarde van rijbaan wilde wisselen...
Maar:
-Van rijbaan wisselen kon op dat moment wel, maar dat mocht niet ivm BUS baan


Kerel in auto raakte hem twee keer trouwens, de eerste keer klein tikje, daarna nog een felle waarna de val volgde... :(

Van baan wisselen is een bijzondere handeling. Hij bekend dus dat de aanrijding zijn schuld was. Want blijkbaar kon het dus NIET van baan verwisselen.
Tevens zal best waarneembaar zijn dat de motorfiets van achteren geraakt is.
Of wil dat koekiemonster gaan beweren dat die motor achteruit reed.

Betalen zal de koekblikverzekering wel moeten.
Alleen aantonen dat die OPZETTELIJK de motor aanreed zal moeilijker zijn.

Met getuigen kom je een heel eind.
Ik zou zeker getuigen, hangen zo'n vent aan de hoogste boom en lekker laten slingeren.
 
als het niet geregeld word geef je zijn kenteken toch even prijs op het mf..... dan kunnen collega motorrijders rekening houden met deze "motorvriendelijke" automongool... hij zou bij mij echt gaan betalen anders zou ik toch effe bij hem op " visite" gaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan