Automobilist rijdt met opzet tegen motor

Ik weet nog ergens een oude stoomwals te koop staan.
Als elke MFer nu een euro inleg dan zijn we met zijn alle in het bezit van dit ding.
Hiermee kunnen we die koekblikken wel te baas zijn.

Ideetje voor de ideeenbus ?

Oog om oog.
wals over auto.
 
Doodslag... wat krijg je daar tegenwoordig voor?
Ze moeten die debiele automobilist op z'n ballen stenigen. Vuile hufter.
Ok, voor het rijgedrag van die motorrijder is ook wel iets te zeggen. Maar om nou voor eigen rechter te gaan spelen lijkt me niet handig.
Of was die automobilist jaloers omdat hij geen A rijbewijs had.
 
Ja het gedrag van die motorrijder kan ik niet helemaal goed keuren maar dat van die automobilist al helemaal niet! :(
Van het weekend door de bollenstreek gereden en bij een tuincentrum in de rij stond er een oude knar achter me en zat tegen m'n knieholten te douwen met z'n karretje. (Tot 3 keer toe zelfs!) Alsof je in een motorpak gelijk als asociaal wordt bestempeld... Maar gelukkig kan ik als heel lief vrouwtje ook behoorlijk boos kijken }) }) })
Maar ik word er soms een beetje gestoord van al die agressie in het verkeer, winkels, overal gewoon! Jammer...
 
Op dinsdag 15 april 2003 09:12 schreef Charlie het volgende:
Doodslag... wat krijg je daar tegenwoordig voor?
Ze moeten die debiele automobilist op z'n ballen stenigen. Vuile hufter.
Ok, voor het rijgedrag van die motorrijder is ook wel iets te zeggen. Maar om nou voor eigen rechter te gaan spelen lijkt me niet handig.
Of was die automobilist jaloers omdat hij geen A rijbewijs had.

:?
 
zo, die gozer heb nog mazzel gehad als je dit zo leest !
die auto raakt hem met 100+ en de motorrijder blijft overeind, beste prestatie lijkt me.
Valt wel mee, als de impact maar niet te hard is. Been there, done that en had alleen een pijnlijke schouder. En nu rijdt er in Spanje een Toyota Landcruiser met een afdruk van mij in de zijkant...

Maar je bent een idioot als je met 100 tussen de file doorrijdt...
 
Op dinsdag 15 april 2003 10:11 schreef CBabeR het volgende:
Maar ik word er soms een beetje gestoord van al die agressie in het verkeer, winkels, overal gewoon! Jammer...
Zelfs op dit forum voor&door motorrijders is 't agressie allom. '(


Zal voor sommigen best de makkelijkste weg zijn om zaken 'op te lossen', maar op de lange termijn werk je alleen maar mee aan 'n neerwaartse spiraal.
 
Zal voor sommigen best de makkelijkste weg zijn om zaken 'op te lossen', maar op de lange termijn werk je alleen maar mee aan 'n neerwaartse spiraal.

daar heb je wel gelijk in , maar ik trap toch echt iemand z`n spiegel(s) er af als hij mij expres aanrijd !
 
wie ben jij om zo voor te dringen, we moeten allemaal wachten klootzak
Dat snap ik nou nooit :? Heeft hij er last van? Je bent toch wel eerder weg, en je benadeeld hem er niet mee? Voordringen is het m.i. pas als je iemand anders plaats inneemt waardoor die ander benadeeld wordt...
Hij heeft zijn lesje wel geleerd })
Ff nieuwschierig, wat is hem ten laste gelegd en wat heeft hem dat gekost? Poging tot doodslag? Artikel 5? Iets anders?

Ik heb zelf gelukkig nog geen ervaring met agressieve weggebruikers. Iig niet icm de motor. Wel een keer een Golfjesrijder die met een bijl uitstapte na toch redelijk vriendelijk gevraagd te zijn niet spollend rond te racen aangezien er kinderen rondliepen. Het was niet helemaal een plaats waar je kinderen verwacht, maar ik verwacht er eerder kinderen dan een rondspollende golfrijdende kleuter
 
De aanrijding gebeurde rond 7:00 uur op de A58.In de richting van Breda reed een 32-jarige motorrijder uit Roosendaal met een snelheid van meer dan 100 km per uur tussen twee rijen auto's door.
De automobilist ergerde zich danig aan het rij gedrag van de motorrijder.Hij besloot hem doormiddel van armgebaren zijn ergernis duidelijk te maken.Hij gaf gas,haalde de motorrijder links in en wilde volgens zijn eigen verklaring voor hem gaan rijden.Daarbij sneed hij de motorrijder met hoge snelheid de weg af.De motorrijder raakte de rechterzijde van de auto.
Wacht even: motorrijder rijdt met 100 door een file (hoezo onvolwassen?) maar wordt even later door een automobilist ingehaald?
Bijzonder verhaal...
 
In de richting van Breda reed een 32-jarige motorrijder uit Roosendaal met een snelheid van meer dan 100 km per uur tussen twee rijen auto's door.

Is toch niet te ............... :( :( :( :( :( ( :( :( :( :( :( ( :( :( :( :(


Nee inderdaad, met 100 km per uur tussen twee rijen auto's rijden... :(
 
De meneer die tegen mij aanreed kreeg inderdaad art 5 wegen en verkeerswet aan zijn broek. Voor Art 6 was de zaak te zwak. :(

Maar hij rijd niet meer in een auto van de zaak.
8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan