Automobilist rijdt rond met voet op bumper

inSaNo

MF veteraan
13 jul 2003
4.327
169
Automobilist rijdt rond met voet op bumper
Gepost door Whitney (weetnie) - Bron: Gazet van Antwerpen
Gepubliceerd: zondag 24 oktober 2004 @ 22:15
Scootmobiel had ons via de nieuws-submit te melden:

Icoon opmerkelijk nieuwsIn Groot-Brittannië heeft een automobilist rondgereden met een voet op zijn bumper. De voet behoorde toe aan een motorrijder met wie hij even daarvoor in botsing was gekomen.

De 23-jarige bestuurder, die doorreed na het ongeval, meldde zich bij de politie nadat hij het lichaamsdeel op zijn wagen had aangetroffen. Volgens de motorrijder, Richard Sholl, reed de automobilist van links op hem in. Het been van Sholl moest vanaf de knie worden geamputeerd.
Bron

Het zal je maar gebeuren zeg :( Erg schofterig om door te rijden na een ongeluk, die motorrijder zal waarschijnlijk nooit meer kunnen rijden. (het lijkt mij iig lastig als je een been mist!)

:( :( :(
 
Ongeluk kan gebeuren, maar om dan nog eens door te rijden ook :( !

Die zal wel een hele zware straf tegemoet zien denk ik!
 
:o het zal je voet maar zijn zeg!!
Als ie dat nou op tijd had doorgehad had het been van het slachtoffer misschien nog gered kunnen worden ..... eikel :(
 
Ik vind het nogal bedenkelijk...hoe kan die voet in godsnaam loskomen en blijven zitten :?
 
Hoezo dat nou weer?
In sommige Engelse media (o.m. Topgear, Performance Bikes) staat een Volvo zeg maar model voor de onoplettende, slecht rijdende, blinde, etc. automoblikker, aso lease rijder, opa/oma achter het stuur, etc. En ook hier is er wel eens een dergelijk topic geweest. Vandaar mijn (grappig bedoelde) opmerking. ;)

Of dit ook (statistisch) onderbouwd kan worden weet ik niet. ;)
 
In sommige Engelse media (o.m. Topgear, Performance Bikes) staat een Volvo zeg maar model voor de onoplettende, slecht rijdende, blinde, etc. automoblikker, aso lease rijder, opa/oma achter het stuur, etc. En ook hier is er wel eens een dergelijk topic geweest. Vandaar mijn (grappig bedoelde) opmerking. ;)

Of dit ook (statistisch) onderbouwd kan worden weet ik niet. ;)

Oef, is alleen in Engeland *D , ik dacht al, die Orph heeft wat tegen mij :z
 
Sick... :(

Altijd leuk om na een ongeval door te rijden, zoals die klojo waarbij dat meisje verdronken is (dader hebben ze later kunnen achterhalen... zal vast wel 240 uur dienstverlening :r krijgen of zo)
 
Hoho, niet gelijk volvo's de schuld geven he, ik rijd ook in een volvo.
(alleen deze gaat lief aan de kant voor motors, en heeft een MF stikkah!)

Het niveau van FOK! is inderdaad erg laag, maar een kennis van me gaf de link door en ik heb het maar even geplaatst hier.

Als het 'echt' waar is, dan is het echt ziekelijk, en vind ik dat ze van mij die automobilist mogen verzuipen :(

En als het een hoax is, dan mogen ze van mij de servers van FOK! bij telecity/trueserver uit het raam donderen, want hierover maak je geen grapjes of 'hoax' nieuws :( :( :(

... zo dat lucht op :+

Heeft iemand het nieuws ook al 'ergens anders' gezien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan