Automobilisten die je expres willen aanrijden?

Directe aanvallen kom ik gelukkig zelden tegen. En om fouten van andere weggebruikers, hoe lomp ook, maak ik me zelden meer druk. Als ik dat ga doen heb ik geen leven meer met 25.000 km woon-werk per jaar.

Maar sommige mensen zijn er echt van overtuigd dat ze niks verkeerd doen.
Ik rijd laatst door de stad hier, met de zijspan met vrouw en kids, op een voorrangsweg met gescheiden rijbanen. Mijn kant is rustig, bij de tegenliggers nogal druk. Komt er van rechts een auto aan, dame van ca. 70 aan het stuur. Ze geeft richting aan naar links, ze wil bij de tegenliggers gaan horen. Vervolgens zie ik haar rondkijken, zo dicht bij ben ik al, en mevrouw trekt doodleuk op en gaat op mijn rijbaan stil staan! Bij de tegenliggers is het te druk om in te voegen.
Na een krankzinnige alles-uit-de-kast noodstop kom ik met drie piepende banden op 15 cm van haar deur tot stilstand en duw ik als toegift nog 5 sec op mijn toeter.
Kijkt ze me geërgerd aan met zo'n gebaar van "jeetje, ik kan er toch niet door, dat zie je toch ook". Zich werkelijk van geen kwaad bewust.

Maar goed dat ik dan twee kleine kinderen bij me heb anders zou ik nog kunnen gaan onderzoeken op hoeveel manieren je iemand met en autostuur pijn kunt doen. ;)
 
heb keer gehad dat iemand zen deur open flikkerde toen ik er in de file er tussen door ging. Gewoon rustig was gelukkig met men oude crossertje dus ik gewoon rustig door gereden tegen de deur aan gereden die was dus stuk daarna dicht getrapt en door gereden. Zaten een paar leuke vouwen in de auto :) rare idioot was dat, hij moest over de bestuurders stoel leunen om de deur open te doen. Dan ben je toch gewoon een idioot. had eigenlijk aan moeten geven maar had dan terug moeten rijden voor het kenteken.
 
heb keer gehad dat iemand zen deur open flikkerde toen ik er in de file er tussen door ging. Gewoon rustig was gelukkig met men oude crossertje dus ik gewoon rustig door gereden tegen de deur aan gereden die was dus stuk daarna dicht getrapt en door gereden. Zaten een paar leuke vouwen in de auto :) rare idioot was dat, hij moest over de bestuurders stoel leunen om de deur open te doen. Dan ben je toch gewoon een idioot. had eigenlijk aan moeten geven maar had dan terug moeten rijden voor het kenteken.

Een auto zonder bestuurder maar wel met 2 lekkere wijven die later 1 man bleken te zijn opende(n) het portier door over de bestuurderszetel heen te leunen. Jij rijdt tegen die deur aan waardoor die stuk gaat waarna je vervolgens netjes achteruit rijdt, afstapt, de deur weer dichtklapt en daarna vrolijk verder rijdt?

Of ben je echt superstoer DOOR die deur heen gereden waardoor er echt zo'n motor-met-berijder gat in die deur zat waarna je die deur met een flying reverse roundhouse backspin kick weer dicht hebt gedaan?

Help me, want ik kan er geen chocola van maken en het is vrijdag!

Maar in ieder geval; die schizofrene passagiers, ze moesten het verbieden!
 
Heb 1 keer meegemaakt dat iemand me ECHT van de weg wilde drukken. Toen ik verhaal wilde halen zag ik dat het een erg grote kerel was met 2 honden achterin.

Ik heb vriendelijk gezwaaid en ben verder gereden :$

Ik ben geeneens een lafaard. Maar kom op zeg. HONDEN! Dat zijn gewoon roofdieren! Levensgevaarlijk! :$ :$ :$ :$
 
Een auto zonder bestuurder maar wel met 2 lekkere wijven die later 1 man bleken te zijn opende(n) het portier door over de bestuurderszetel heen te leunen. Jij rijdt tegen die deur aan waardoor die stuk gaat waarna je vervolgens netjes achteruit rijdt, afstapt, de deur weer dichtklapt en daarna vrolijk verder rijdt?

Of ben je echt superstoer DOOR die deur heen gereden waardoor er echt zo'n motor-met-berijder gat in die deur zat waarna je die deur met een flying reverse roundhouse backspin kick weer dicht hebt gedaan?

Help me, want ik kan er geen chocola van maken en het is vrijdag!

Maar in ieder geval; die schizofrene passagiers, ze moesten het verbieden!
vouwen ­≠ vrouwen
 
Nooit last van :N Mensen zwaaien naar me, laten me voor, gaan aan de kant, steken duimpjes op.
Yes it's a woman _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan