Automobilisten die je uitdagen om te racen

bijna alle motor rijdende vrouwen overkomt dit regelmatig, dus je komt waarschijnlijk toch over op een bepaalde manier 😘
Ken jij toevallig een blonde vrouw met een Yamaha TT600?
Die zat vorige week met een lekker tempo mij op de Guzzi achterna vanaf Den Dolder, ik voelde me gelukkig niet opgejaagd. _O-

Hoi allen, na mijn rijbewijs gehaald te hebben, flink gereden en al bijna 3000 kilometer aan de teller toegevoegd. Vandaag voor het eerst een ervaring gehad waar ik me eigenlijk geen raad mee wist. Ik kom links aan bij een stoplicht die net op groen sprong, de automobilist in een busje trekt wat langzamer op en gaat aan de kant voor me. Fijn denk ik. Dus ik trek de motor door naar de toegestane snelheid. Vervolgens gaat het busje precies naast mij rijden, ik voelde me hier niet veilig bij dus ik trek hem door om het busje voorbij te zijn. Vervolgens als ik hem voorbij ben en het gas terug breng gaat hij weer naast mij rijden en haalt mij van rechts in. Daarna komt hij naast me staan bij het stoplicht met raam open en ik meende te zien dat hij me aan het filmen was en mijn aandacht wilde trekken (ik wilde hem geen blik geven dus zag dit vanaf mijn ooghoek). Ik ben kort daarna rechtsaf geslagen en deze gast niet meer gezien maar ik vond het geen fijne ervaring. Ik denk dat hij mijn snelle voorbij rijden als een uitdaging zag of hij vond mijn motor vet, maar ik vond het een beetje een enge situatie. Bij dit soort gasten kan je dus niet gebruik maken van de motor en ze snel voorbij rijden want dan geef je ze wat ze willen.

Ik vroeg me dus af of jullie ook dit soort dingen meemaken en hoe jullie dit aanpakken om het veiliger te maken voor jezelf?
Wat ik altijd deed.
Toen de haren nog niet zo grijs waren als nu.
Het verstand ook nog normaal werkte.
Gewoon negeren .
Blijf er achter rijden eenmaal op de snelweg of langstuk weg knalde ik er met 280km voorbij })

als ik zo iemand naast me had begon ik bij rood licht al wat met het gas te spelen. diegene in de auto begon ook met het gas te spelen. En op het moment dat je verwacht dat het licht op groen zou springen het gas vasthouden met behoorlijk wat toeren op de teller en bij groen bleef ik staan en liet die andere flapdrol er lekker vandoor gaan als een hazewindhond! En zelf rustig optrekken en rustig mijn weg vervolgen.

Kwam ik dan toch es weer naast zo iemand te rijden, dan zaten ze me heel dwaas en onnozel aan te loeren. Maar het grootste lol had ik dan zelf.

als ik zo iemand naast me had begon ik bij rood licht al wat met het gas te spelen. diegene in de auto begon ook met het gas te spelen. En op het moment dat je verwacht dat het licht op groen zou springen het gas vasthouden met behoorlijk wat toeren op de teller en bij groen bleef ik staan en liet die andere flapdrol er lekker vandoor gaan als een hazewindhond! En zelf rustig optrekken en rustig mijn weg vervolgen.

Kwam ik dan toch es weer naast zo iemand te rijden, dan zaten ze me heel dwaas en onnozel aan te loeren. Maar het grootste lol had ik dan zelf.
Paar streepjes gas en laat ze gaan doe ik vaak, als je mazzel hebt dan aktiveren ze de groene golf en kun jij gemakkelijker doorrijden.

En mijn ervaring met Tesla’s is dat je het niet red, dingen zijn godsgruwelijk snel van de plaats dat je de achterkant mag bekijken en laat maar…wil nl mijn rijbewijs houden.

Paar streepjes gas en laat ze gaan doe ik vaak, als je mazzel hebt dan aktiveren ze de groene golf en kun jij gemakkelijker doorrijden.

En mijn ervaring met Tesla’s is dat je het niet red, dingen zijn godsgruwelijk snel van de plaats dat je de achterkant mag bekijken en laat maar…wil nl mijn rijbewijs houden.
Je haalt ze toch in bij het volgende laadstation. ;)

Heb ook ooit een compliment gehad van een oudere dame.. schatte haar echt 90+.. Ze vond het een mooie motor. En "Maakt hij veel herrie?" want dat vond ze leuk. *O*
Je moet wel opletten anders. Een keer te veel gas geven, en haar kunstgebit klettert op de straatstenen.🦷🦷

Heb ook ooit een compliment gehad van een oudere dame.. schatte haar echt 90+.. Ze vond het een mooie motor. En "Maakt hij veel herrie?" want dat vond ze leuk. *O*
Dat was bij mijn oude buurman ook hij is inmiddels al 6 jaar geleden overleden. Maar altijd kwam hij even om het hoekje kijken als ik met de motor aan kwam rijden. En dan steevast de opmerking "mooi man". "Maar niet zo mooi als de bsa die ik vroeger had" hij was toen rond de 90 jaar. Soms mis ik "meneer van Marion" zoals ik hem altijd noemde waarna hij altijd weer kribbig reageerde met "voor jou is het Arie".

Je bent een hele coureur of een liegbeest als je zegt dat je het van een Tesla plaid wint in een stoplicht sprint.

0-100 in 2,6 seconden en 0-200 in 7,5.

Ik durf best te zeggen dat ik hard kan optrekken en dat ik een snelle motor heb maar dat haal ik niet.
Een oplichter nog wel. Blijkbaar kunnen ze dan niet rijden en jij blijkbaar ook niet snel optrekken.
Je bent een hele coureur of een liegbeest als je zegt dat je het van een Tesla plaid wint in een stoplicht sprint.

0-100 in 2,6 seconden en 0-200 in 7,5.

Ik durf best te zeggen dat ik hard kan optrekken en dat ik een snelle motor heb maar dat haal ik niet.
Een oplichter nog wel _O-

Je ken rijden of je ken het niet. Ik vind het sowieso lekker om vlot te rijden dus dan trek je ook al sneller op. Laat staan als ik een snelle motor of auto zou rijden dan rij ik de meeste helemaal zoek _O-

Er rijdt er hier in de buurt 1 die wint het van me, rijdt ook all road maar dan zwaarder.

Hahahaha, als er iemand rijdt als een oud wijf ben ik het wel. Strak van de coke en bezopen dan moet je niet te hard rijden

Ik vroeg wel eens aan een agent waar ze op de vrijdag en zaterdag avond op letten om de drankrijders er uit te pikken.

( dat is hier nog steeds aardig een ding )

" diegene die zich exact aan de verkeersregels houden zijn als 1e aan de beurt om even te bekijken "

Ik ga er meestal wel in mee, gewoon omdat het kan .

Grote audi's met dubbele pijpen en een ouwe bok ( en gillend wijf er naast ) moet je voor opletten
Ouwe bmw's zonder logo's en een gemene grom en een fluitje blijken ook fucking hard te lopen.
( ahhh, dus het was een Alpina _O- )

en die fucking snelle tesla's met hun "fuck youuuuuu standje" ..

die zijn de godver ook snel :)

...

Mijn ervaring met Tesla's is dat die het niet redden })

Ze hoeven idd alleen het stroompedaal te rammen, maar dat kan deze kleuter ook.
De meesten kennen het begrip E-motor dan ook niet.
Ook gewoon gas euh stroom en gaan :]
Je hoeft ook niets te kunnen en te regelen dat doet de s/w wel.

En dan heb je gewoon weer het voordeel dat je veel lichter bent dan de Tesla.
(Op papier is alleen de plaid precies even snel als de Energica, maar dan moet hij ook alles max hebben staan)

Ik word wel nieuwsgierig naar wat voor extreem snelle motorfiets de vrije vlinder rijdt.
Dat moet minstens een rode hayabusa met turbo, intercooler, lachgas injectie en compressor zijn.

Geen Versys 650 ofzoiets.

:+
_O-_O-:Y:Y

solex.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan