Automobilisten die je uitdagen om te racen

Ik word wel nieuwsgierig naar wat voor extreem snelle motorfiets de vrije vlinder rijdt.
Dat moet minstens een rode hayabusa met turbo, intercooler, lachgas injectie en compressor zijn.

Geen Versys 650 ofzoiets.

:+
Óf hij staat er niet naast, maar er recht voor dat kan ook.
Óf er moet ook een verlengde achterbrug in het spel zijn.

:+

Dat moet het haast wel zijn ja.

op een gewone Versys 650 alleen gaat het je niet lukken.
Maar je krijgt wel heul makkelijk en zonder moeite dat voorwieltje omhoog..
(spreek uit ervaring, kan ook meer lompigheid geweest zijn)

Gelukkig nu weer een wat rappere..
En terug naar mijn eigen merk, waar zo ook zo'n rooie van hebben:Y
Zelfs de eerste 3 letters zijn het zelfde*O**O*

Dus kom maar op met die Tesla's, ik lust ze rauw als ze weer een half uur tijd staan te verdoen

Maar je krijgt wel heul makkelijk en zonder moeite dat voorwieltje omhoog..
(spreek uit ervaring, kan ook meer lompigheid geweest zijn)

Gelukkig nu weer een wat rappere..
En terug naar mijn eigen merk, waar zo ook zo'n rooie van hebben:Y
Zelfs de eerste 3 letters zijn het zelfde*O**O*

Dus kom maar op met die Tesla's, ik lust ze rauw als ze weer een half uur tijd staan te verdoen
En wil ik het bewijs van zien of je rapper bent want ik geloof er niets van….. :]

En wil ik het bewijs van zien of je rapper bent want ik geloof er niets van….. :]
Zit direct te bedenken hoe ik het bewijs kan leveren...
Als hij weer een half uur zijn tijd staat te vernaggele en ik voorbij kom.

Ik zie het probleem, nog best lastig.

🤔🙄

Of:
Als het zijn tijd staat te voldoen met laden, dan kan ik wel al lopend met camera in de hand misschien filmen🤔

Nehhh, te veel moeite..

Jij wint:+

Je moet wel een heel erge GTI/ turbo/ V12 hebben wil je sneller zijn dan welke motor dan ook.

In die wetenschap hoef je geen wedstrijden te houden.

IMO

Ik ben realist.

Heb nog geen filmpje cq bewijs van een MF’er hier gezien van een verkeerslicht wedstrijdje tussen een tesla en motor…

Nogmaals, die dingen gaan godsgruwelijke van de plaats…
T scheelt mij eigenlijk niets , tijd heb ik gehad :+

Ik ben realist.

Heb nog geen filmpje cq bewijs van een MF’er hier gezien van een verkeerslicht wedstrijdje tussen een tesla en motor…

Nee hoor. })
Maar er zitten er idd een paar bij die rapper zijn:

en vlak dit monster niet uit 😱
2015 Kawasaki Versys 650 LT 0-60 mph 3.8

Ik ben realist.

Ik heb het wel een aantal keer gedaan met een vriend met een tesla model 3 long range (dus lang niet de rapste) en mijn yamaha yzf600r thundercat. 100pk en 185kg (ook niet enorm snel)
Vanaf 80 tot 220 was het compleet gelijk op. Maar de stoplichtsprintjes verloor ik elke keer. De eerste 50 meter zijn die dingen echt lastig bij te houden

Heb het zelf nog maar 1 keer "voor echt" gedaan van aan stoplichten waarna de baan veranderde in autostrade, geen idee wat voor tesla het was, maar met mijn gematigde rijkunsten, geholpen door de 180 (of zoiets) pk van de ktm 1290r ben ik hem toch vrolijk voor gebleven, niet lang want ik ging maar tot 150, en dan hield ik in, en daar ben je sneller dan je denkt. dan kwam hij mij nog wel voorbij gevlogen, maar ik wou mijn rijbewijs wel houden 😅, ben ik pas tijdje later koppel weken kwijt gespeeld 🤣

Ik ben realist.

Awd tesla m3 doet 0-100 in een kleine 4 seconden, plaid in 3,3. Mijn 1290 SDGT doet dat in 3,2 seconden.

Oftewel, veel motoren gaan dat sprintje afleggen. Die tesla's zijn gewoon heel snel.
.

Terug
Bovenaan Onderaan