Maar dan ook echt alles in de brand, geen uitzonderingen.Ik weet niet hoe goed het openbaar vervoer is in Nederland, maar als ze dat in België zouden doen steek ik alles in brand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan ook echt alles in de brand, geen uitzonderingen.Ik weet niet hoe goed het openbaar vervoer is in Nederland, maar als ze dat in België zouden doen steek ik alles in brand
"Het praktijkexamen mag niet komen te vervallen. Laat dat duidelijk zijn", benadrukt de woordvoerder van de RAI Vereniging. "Maar wij denken dat het schrappen van het theorie-examen niet ten koste gaat van de verkeersveiligheid. Ervaren automobilisten hebben die kennis al.
Was vroeger niet anders maar dan mocht je op alles rijdenMinister kijkt naar plan om eis motorrijbewijs voor automobilisten te verlagen
Volgens branchevereniging RAI Vereniging neemt door de coronacrisis de behoefte om individueel te reizen toe. Een motor zou de oplossing kunnen zijn.nos.nl
Omdat ik ook collega's heb die 12 keer op moesten voor theorie en uiteindelijk maar gestopt zijnIk heb niet echt het idee dat het theorie-examen nou echt de reden was dat mensen geen motorrijbewijs halen
Begrijpelijk dat ze de praktijkexamens laat staan, maar ik zie niet echt in hoe dit meer mensen op een motor gaat krijgen.
Dat zou wel een heel slechte reden zijn om de theorie-eis maar te laten vervallen.Omdat ik ook collega's heb die 12 keer op moesten voor theorie en uiteindelijk maar gestopt zijn
Omdat ik ook collega's heb die 12 keer op moesten voor theorie en uiteindelijk maar gestopt zijn
Ik pluk even ergens een tabelletje vandaan:Tja zoals ik al zei 30 jaar geleden was het ook 10 lessen nemen afrijden en gas geven
En hadden we toen echt veel meer doden en ellende ???
Daar ben ik het deels mee eens. Regels zijn prima om omstanders te beschermen. Het niet dragen van beschermende kleding op een motor of het niet omdoen van je gordel in de auto heb je in geval van een ongeluk alleen jezelf mee. (Na een ongeluk dan ook niet mekkeren).Dat zou voor mij een heleboel pret er af halen... ik geniet enorm van lekker in een t-shirtje rijden en haat het om in de hitte teveel kleding aan mijn lijf te voelen. Maar het meeste haat ik nog regeltjes en bemoeienissen van vadertje-fucking-staat. Want die geeft echt helemaal niets om mij en wil alleen maar regeltjes maken.
dat is pas een goed ideeMisschien is een tijdelijk rijbewijs gehaald zonder theorie een optie en bij goedgedrag verlengen en anders inleveren ???
Eigenlijk is dat ook wat ik bedoelde met "niet mekkeren".Nou ja, je hebt er in zekere zin ook anderen mee: zorgkosten, uitkeringen bij (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid ed. Ben bang dat wat je afdraagt aan verzekeringen daar doorgaans niet echt tegen op zal wegen.
Toen was het theorie examen toch iets van 1 of 2 jaar geldig voor zowel motor als autorijbewijs. Welke zaken zijn in het verkeer specifiek anders in theorie voor motor tegenover auto? Daar kun je toch nooit een theorie boekje mee vullen. Paar verkeersborden volgens mij.Tja zoals ik al zei 30 jaar geleden was het ook 10 lessen nemen afrijden en gas geven
Vroeger is voor mij iets verder weg helaas .Bekijk bijlage 1498226
Deze tendens is toch al heel lang gaande @Frits Pannenkoek Na 2014 was er overigens weer een daling en nu zitten we rond de 40-50 per jaar. Ja het gaat beter dan vroeger. Overigens is het lastig vast te stellen waarom deze daling plaats vindt. Infrastructuur? Betere motoren? Of betere bestuurders?Bekijk bijlage 1498224
90% van de bestuurders vindt dat ze bij de beste 10% horen...