Automobilisten, vliegen en volvorijders

letterlijk

MF veteraan
31 okt 2008
1.025
3
Den Haag
Automobilisten, vliegen en volvorijders

O....o...o..o.o. Het is zondagmiddag 12.00. De koperen ploert schijnt heerlijk op mijn bolletje. De geur van shoarma en knoflooksaus van de zaterdagavond ervoor stuitert via het vizier weer terug in mijn snavel. Het was goede shoarma ennnnn nog betere knoflooksaus. Om de 5 seconden knalt er een 6 potig, 3 delig ongewerveld dier kapot tegen hetzelfde vizier. Waarschijnlijk aangetrokken door het lekkere eten van gisteren. Ik veeg ze van mijn vizier met mijn "ruitenwisser" handschoenen, waarmee ik 5 minuten later mijn zaakje, wat intussen tussen de tank en mijn "poep" is gegleden, weer terug in ruststand zet. De tank is net aangevuld met nieuwe frisdrank voor de vier cilinder, waardoor mijn benen even af kunnen koelen. Links en rechts zie je de koetjes loeien en aan elkaars uitgang ruiken. Oma's steken een liefdadig vingertje op om mij te complimenteren voor het mooie geluid en de strontsporen van de plaatselijke boer zijn precies op de juiste plaats in de bocht achtergelaten. Achter mij een bmw die booskijkt en een dikkere uitlaat heeft dan de reet van Goatse (fewer discretion is adviced, only click when you are above 18) http://web.archive.org/web/20030623201150/http://goatse.cx die hoogstwaarschijnlijk zijn nep xenonlampen wilde wassen met mijn lidl laarzen.
Wat begon als een mooie zondagse motorrit, eindigde ook zo. Maarrrrr, er zijn toch altijd zaken die gaan knarsen. Zaken die langer aan je blijven hangen dan de strontsporen van de boer aan je banden. Zaken als Volvo's die worden bestuurd door alleenstaande moeders. En ik heb mij, door die autokeuze, nooit afgevraagd waarom zij alleenstaand zijn.

Uiterst coulant geef ik een aantal vrouwelijke medemensen -die, naar ik moet toegeven, een mooie voorgevel hadden- voorrang op een plek waar dat eigenlijk niet zou hoeven. Hierbij wil ik wel aangeven dat die voorgevel geen invloed had op de voorrangspositie.

Aangezien het zondagmiddag is en ik niet van a -> b hoef is dit geen probleem. Ik ben tenslotte een motorrijder en die zijn van nature coulant voor de medemens, toch? Antwoordend met een glimlach van oor tot oor kan ik mijn weg vervolgen met eenzelfde glimlach. Sjansen met helm is soms toch makkelijker dan zonder.
Misschien een goede tip voor in de disco, alleen drinkt dat wat lastig.
Na een meter of 300, nakwijlend van het moois, komt er een (oud-Engels-sportauto-groen- kleurende) Volvo voor mij rijden, invoegend zonder besef van het verkeer om -naar het schijnt-haar heen. Waarschijnlijk diep met het hoofd in het zelfmoordgejank van Jeff Buckley, hopende dat de 100s sigaret haar eerder van het leven berooft dan het tergend gejank uit haar - duurdere dan de auto Pioneer radio met mp3 aansluiting.

Mensen die vlot invoegen, daarna vlot doorrijden en geen belemmering veroorzaken zijn naar mijn idee de kanjers van de weg.
Maar.... tot deze groep behoorde deze ik-durf-het-niet-meer-uit-te-spreken-kut helaas niet.
Neeeuh.... mevrouw vindt mijn leven (hoogst)waarschijnlijk minder belangrijk dan de lippen die gesmeerd moeten worden.....en ik moet zeggen dat zij dat fanatieker deed dan dat ik bij mijn wekelijkse (ketting)smeerbeurt doe.
Omdat ik niet graag achter dit soort stiftende/rokende zelfmoordhooligans hang, waagde ik een poging om haar in te halen. Wat ik al dacht en op anticipeerde werd werkelijkheid. Je kunt immers niet sturen met 2 vingers aan het stuur op een weg waar de vrachtwaggelsporen dieper zijn dan de kut van Sugely Hooper. Mevrouw ging, tijdens mijn inhaalactie, een aantal meter spookrijden en raakte mij op een tepelhaar na net niet. Waarschijnlijk moest er nog een streepje lipliner bij; Joost mag het weten. Gelukkig had ik dit al zien aankomen. Anders had er nu een mooie nieuwe thread gestaan in het mf die een familielid van mij had moeten aanmaken.

Ach, wat maakt het uit als je lippen maar glansen. :W
 
Laatst bewerkt:
Uiterst coulant geef ik een aantal vrouwelijke mensen -die naar ik moet toegeven, een mooie voorgevel hadden- voorrang op een plek waar dat eigenlijk niet zou hoeven. Aangezien het zondagmiddag is en ik niet van a -> b hoef is dit geen probleem.
Dat is fokking irritant! Dat jij geen haast hebt, betekent niet dat anderen dat ook niet hebben |(
Zondagsrijders :N
 
Over groene volvo gesproken, zou het dezelfde zijn, ook een vrouwelijke bestuurder.....Kijk maar eens in dit topic...... :+

Forma-tourlaars-vs-Volvo-440-Tourlaars-wint.
 
Automobilisten, vliegen en volvorijders

Waarschijnlijk moest er nog een streepje lipliner bij. Joost mag het weten. Gelukkig had ik dit al zien aankomen. Anders had er nu een mooie nieuwe thread gestaan in het mf die een familielid van mij had moeten aanmaken. Ach, wat maakt het uit als je lippen maar glansen. :W

Ik denk dat ze gewoon niet zo van Lidl laarzen houd?

gr Joost "joost" ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is fokking irritant! Dat jij geen haast hebt, betekent niet dat anderen dat ook niet hebben |(
Zondagsrijders :N


Mooie voorgevel heeft voorrang en word tijdens het oversteken nagestaart...

Life with it...
 
TS had gewoon afstand moeten nemen i.p.v. gaan inhalen...
Dit hele topic is overbodig, want wie een dergelijke Volvo-rijdster wil inhalen is gewoon dom bezig... |(


Er zou maar een kind oversteken... B|
 
Mooie voorgevel heeft voorrang en word tijdens het oversteken nagestaart...

Life with it...

Ik mag toch wel hopen dat je dat alleen doet als er niemand achter je rijdt.

Anders kan dit soort 'hoffelijk' gedrag je nog wel eens een gebroken rug opleveren.
 
TS had gewoon afstand moeten nemen i.p.v. gaan inhalen...
Dit hele topic is overbodig, want wie een dergelijke Volvo-rijdster wil inhalen is gewoon dom bezig... |(


Er zou maar een kind oversteken... B|

Ik had nog speling over op de vluchtstrook en zij reed niet in een vrachtwagen (thank god for that)
 
:^

"hoffelijkheid" moet bekeurd worden met art5 (hinderen en in gevaar brengen van andere chauffeurs)


ERGER is het als die klote automobilisten het doen (en dan vooral op een rotonde). En met klootzak bedoel ik dan het type dat eigenlijk dus wel vlot doorrijd en dan in ene in de ankers gaat voor een fietser op een rotonde waar de fietser duidelijk geen voorrang heeft (natuurlijk rotonde afhankelijk)

Nu kan je wel zeggen, hou afstand. Maar remmen hoor je op een rotonde niet zo hard te doen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan