autorai met motoren en motorscooters!

Ik ben wel eens op de motorrai geweest en dat viel me behoolijk tegen destijds(ongeveer 5 jaar terug)er was amper een scooter te zien!. Ik denk dat je met de motorbeurs(Utrecht) beter bediend zult zijn ik hoorde dat daar ook genoeg scooters stonden. De Rai als motorevenement is niet erg groot, er zijn maar een paar grote motormerken en niet zo veel kleine, zo'n giga hal als de Rai is dan snel gevuld. Als je dat vergelijkt met de Autorai....
 
Yamaha heeft juist besloten om de AutoRai te gebruiken om alle scooters van 50cc t/m 500cc neer te zetten.
De motorbeurs in Utrecht is echt een motorbeurs en op de AutoRai lopen een boel potentiele scooterrijders.

Goede zet om het te combineren, is in Belgie al lang zo natuurlijk.
 
Yamaha heeft juist besloten om de AutoRai te gebruiken om alle scooters van 50cc t/m 500cc neer te zetten.
De motorbeurs in Utrecht is echt een motorbeurs en op de AutoRai lopen een boel potentiele scooterrijders.

Goede zet om het te combineren, is in Belgie al lang zo natuurlijk.
Hopen dus op veeeel file's die dagen! Gaat er misschien, heeeel misschien een lampje branden.
 
Ik zag dat in de nieuwe hal van de Rai ook een toevoeging is voor motoren en scooters:

motorgo.

zie www.autorai.nl

Hoi,
Hopelijk is de Rai beter dan de motorbeurs in Utrecht, want dat vond ik een lachertje!
Ik heb zelden zo'n rommelig geheel gezien; waardeloos. :(
 
Laatst bewerkt:
was ooit ook opgezet als rommelbeurs..... dus dat kan wel kloppen. Uitverkoop van allerhande en rommelmarkt en zo....
 
Terug
Bovenaan Onderaan