Autorefresh werkt niet!

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Het automatisch verversen, ingesteld op 1 min werkt bij mij niet meer, lastig hoor |(
Heb cookies en co al opgeruimd btw
 
Laatst bewerkt:
Martin: 1 minuut is ook wel associaal snel he.
Ruud moet nu al andere server zoeken omdat de traffiek te hoog ligt.
Nu snap'k waarom! :)

ps: omdat't php is cached je browser niks dus moet alles nog eens opnieuw geladen worden vanaf de server
 
ps: omdat't php is cached je browser niks dus moet alles nog eens opnieuw geladen worden vanaf de server

Ook niet helemaal waar, heb af toe wel een topic dat ik de tijd veranderd zag maar pas de nieuwste post zag als ik ging refreshen. Zelfs met php moet je nog een header mee sturen als je wilt dat ie echt niet cached.
 
Martin: 1 minuut is ook wel associaal snel he.
Ruud moet nu al andere server zoeken omdat de traffiek te hoog ligt.
Nu snap'k waarom! :)

ps: omdat't php is cached je browser niks dus moet alles nog eens opnieuw geladen worden vanaf de server


Door AcXeller op 12-02-2002 18:22




Quote:
Op Dinsdag 12 februari 2002 17:56 schreef poohbeer het volgende:
ps: omdat't php is cached je browser niks dus moet alles nog eens opnieuw geladen worden vanaf de server


Ook niet helemaal waar, heb af toe wel een topic dat ik de tijd veranderd zag maar pas de nieuwste post zag als ik ging refreshen. Zelfs met php moet je nog een header mee sturen als je wilt dat ie echt niet cached.

Abn, Engels, Duits, Plat Wïeerts en een beetje Frans snap ik, van bovenstaande echter geen ruk!
WAHBEDOELOE?
 
Sorry, kwam net van m'n neefje af (4 maanden oud) dus vandaar ;)

[hopelijk NL-modus]
Wat ik bedoel:
Als ik in de topic-index op de refresh knop loop te rammen totdat er weer een nieuwe post is, ga ik naar dat topic toe om vervolgens geen nieuwe berichten te zien, pas als ik op refresh druk dan zie ik de nieuwe post. Oftewel, de pagina was gecached (opgeslagen in het geheugen van de browser) terwijl het wel met PHP (script/programmeertaal) is geschreven. Dus wat pooh zei klopt niet helemaal, snappez vous ?
Daarna kwam er nog een zinloze opmerking dat je er met een bepaald stukje code er wel voor kon zorgen dat ie "nooit" gecached zou mogen worden.
[/hopelijk NL-modus]
 
Okeej... ik denk dat ik het begrijp...
Maarre, wordt het nog weer zoals het geweest is of moeten we nu gewoon altijd gaan refreshen?
:o :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan