auto's en verlichting

Twov

MF veteraan
4 mrt 2003
1.172
0
Is mijn indruk juist wanneer ik zeg dat auto's de laatste tijd steeds vaker kapotte verlichting voor hebben? Je maakt mij niet wijs dat ze dat allemaal niet weten. Volgens mij allemaal laksheid. Zo van: met 1 stadslichtje wordt ik ook wel gezien. Het kan je natuurlijk altijd een keer overkomen dat je het niet in de gaten hebt maar ik heb het gevoel dat een rage wordt...een hele vervelende :r .
 
Ik zie het inderdaad ook regelmatig.
Moet je ook eens naar het merk auto kijken als je er toevallig weer één ziet. 9 van de 10 keer is het een Volkswagen.
 
Nu je het zegt, dat is iets wat mij ook steeds vaker opvalt.

Maar ja, de politie is bezig met controleren op motorrijders die beetje sneller zijn dan de tragere koekblikskes. :(
 
Ik zie het inderdaad ook regelmatig.
Moet je ook eens naar het merk auto kijken als je er toevallig weer één ziet. 9 van de 10 keer is het een Volkswagen.

En de 10e auto?


motor
 

Moet je ook eens naar het merk auto kijken als je er toevallig weer één ziet. 9 van de 10 keer is het een Volkswagen.


Klopt, ik rij voor m'n werk veel in Volkswagens en het gebeurt regelmatig dat bij een auto een van de koplampen een los contact heeft, waardoor alleen het stadslicht nog werkt. Als je dan even een klap geeft op de lamp doet hij het weer tot de eerst volgende hobbel.

Waarschijnlijk dus een hoop VW rijders die het te duur vinden om voor zoiets naar de garage te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan