Auw auw auw, motor en ik schade

Zeta-boy

MF veteraan
17 feb 2002
2.108
6
Roosendaal
Gister rond half 5 rijd ik naar mijn werk hier in Roosendaal en ik rijd op een voorrangsweg. Komt er een auto uit een zijstraat van links en rijd de weg op. Hij houdt even in en geeft vervolgens gas en schiet zo voor me waardoor ik vol in de remmen moet. Dat in combinatie met koude banden is niet echt optimaal. Dus mijn voorwiel schiet weg en ik schuif op mijn plaat. Motor en glijen 25 meter door. Ik spring vervolgens overeind en begin te schelden en te zwaaien dat die gast moet stopppen. Dat doet hij en hij ziet dat ik niet naar hem toe kan komen, geeft vervolgens een peut gas en rijdt met spinnende banden weg. Gelukkig kon ik nog net zijn kenteken onthouden en andere mensen ook. We hebben de politie erbij laten komen en die hebben het verhaal opgenomen en zijn achter de eigenaar van de auto aangegaan. Mijn verzekeringsmaatschappij is ook via het kenteken achter zijn verzekering aangegaan en deze week komt de expert kijken. Al met al wordt de schade aan mijn kleding en motor zo goed als zeker vergoed.

Zelf heb ik gelukkig weinig op wat schaafwondjes en een pijnlijke heup na. De motor heeft flink wat schade aan de rechterkant. Een eerste schatting is ongeveer 2000 euro.
 
Vuile klootzakken zijn het he? Ok, als er wat gebeurd, leg je dan erbij neer, dat jezelf fout zat, maar om dan hard weg te rijden!!!! :( :( :(

Succes verder!
 
Bah :r Bah :r Bah :r wat een eikel zeg. Ik ben niet snel pissig ergens over, maar omdat ik zaterdag zelf ook een aanrijding heb gehad, kan ik me heeel goed voorstellen hoe dat ging, de kl00tzak!

Edit: Sorry, een beetje een primitieve reactie, maar ik kan me de situatie zó goed voorstellen... Gelukkig bij mij stopte de auto wel, terwijl ik nog niet eens zo goed doorhad dat ik was aangereden... (Van achter aangereden).
 
Da's mooi ruk voor je man, gelukkig heb je die l*l's kenteken, meneer krijgt vast een lekkere boete voor doorrijden.....

Succes met de afwikkeling!
 
Gelukkig heb je getuigen en kan je het zelf ook nog navertellen.
Loopt nogal eens anders.
Hopelijk krijgt die doorrij eikel een flinke gerechtelijke en financiele trap na van de staat en jou.

Sterkte.
 
Gelukkig heb je getuigen en kan je het zelf ook nog navertellen.
Loopt nogal eens anders.
Hopelijk krijgt die doorrij eikel een flinke gerechtelijke en financiele trap na van de staat en jou.

Sterkte.
Bij mij moet hij iig flink dokken. Iig de kleding en motor, misschien nog lichamelijk leed en het feit dat mijn werk vervoer moet regelen voor mij en dat ze rekening moeten houden met mijn werkzaamheden. Wat betreft het gerechtelijk betalen, daar is de politie al mee bezig.
 
Wees maar "blij" dat hij doorreed... je had hem niet geraakt dus gaat z'n verzekering moeilijk doen.

Nu hij (met getuigen) hard weg is gereden terwijl hij wist dat hij een ongeluk veroorzaakt had is hij per definitie schuldig (en ook aan een misdrijf)... sta jij een stuk sterker in je schoenen :)

Niettemin blijft het een klootzak :( :( :( :( :( ... afknijpen en uitzuigen die gasten.

Sterkte met jezelf en de afhandeling.
 
ik had vandaag ook geluk.. met mijn ingevoerde fiets naar de RDW, alles goedgekeurd, kom ik op de terugweg naar huis ook een automobilist tegen.. gelukkig deed ie zijn knipperlichten aan (doen veel al niet meer) en reed ik maar 120, ook omdat het al donker was rond 17.15u, anders had ik hem niet meer kunnen houden toen zijn aanhanger tegen mijn voorwiel kwam. wonder boven wonder had mijn achterligger genoeg afstand gehouden, anders zou echt lullig zijn geweest.. net goedgekeurd en dan al total loss..

waarschijnlijk toch een O-) op mijn schouder gehad.
 
Vuile kl*r*lijer !! :(
Maar, bekijk het positief, in ieder geval heeft hij door weg te rijden ook gelijk schuld bekent!! (toch...?)
 
hou ons op de hoogte, ik wil wel eens weten hoe ze hem helemaal uitwringen :)
 
Wees maar "blij" dat hij doorreed... je had hem niet geraakt dus gaat z'n verzekering moeilijk doen.

Nu hij (met getuigen) hard weg is gereden terwijl hij wist dat hij een ongeluk veroorzaakt had is hij per definitie schuldig (en ook aan een misdrijf)... sta jij een stuk sterker in je schoenen :)

Niettemin blijft het een klootzak :( :( :( :( :( ... afknijpen en uitzuigen die gasten.

Sterkte met jezelf en de afhandeling.
:^ niks aan toe te voegen!!
 
ik hoop dat ze die vent flink te grazen nemen qua muntjes !!!!
 
Jah die mensen heb je dus ook maar je schadeafhandeling zal wel goed komen suc6 ermee.
 
ik had vandaag ook geluk.. met mijn ingevoerde fiets naar de RDW, alles goedgekeurd, kom ik op de terugweg naar huis ook een automobilist tegen.. gelukkig deed ie zijn knipperlichten aan (doen veel al niet meer) en reed ik maar 120, ook omdat het al donker was rond 17.15u, anders had ik hem niet meer kunnen houden toen zijn aanhanger tegen mijn voorwiel kwam. wonder boven wonder had mijn achterligger genoeg afstand gehouden, anders zou echt lullig zijn geweest.. net goedgekeurd en dan al total loss..

waarschijnlijk toch een O-) op mijn schouder gehad.
Even alles op een rijtje zetten:
De auto met aanhanger was een tegenligger? Die linksaf ging (en dus jouw rijbaan kruiste)?
Dwz dat jij op een max 80 km per uur weg reed...
Gelukkig reed jij 'maar' 120 in het (schemer)donker. Jij bent hier dus de '*kel'.
Die beste man heeft jouw snelheid onderschat, maar jij reed dus ook (veel) te hard. Noem me gerust een moraalridder, maar ik wordt soms scheitziek van mensen die wetens en willens gevaarlijke situaties creëren en vervolgens alles en iedereen behalve hunzelf de schuld geven.
 
Wat een kl**tzak :( :( , iig veel succes met de afhandeling van de schade aan je zelf en je motor
 
Kofferrek is al in de kerststemming zie ik al. :P
full
 
Wat een enorme eikel zeg :(
Succes met de schadeafhandeling en ik hoop de ze alles op hem kunnen verhalen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan