Auw auw auw, motor en ik schade

:^

't liefst vandaag nog, en zeker nadat je deze info bloot op 't
net zet. D'r zitten altijd mensen mee te lezen waarvan je hebt dat
ze liever niet meelezen. ;)
 
Op donderdag 11 december 2003 12:49 schreef Zeta-boy het volgende:
Hey mensen, bedankt voor alle steun alvast. Ik houdt jullie uiteraard op de hoogte van de afhandeling.

Dus hier ff een update:
.... Wat betreft aanklagen; [silent-mode]etc.etc.[silent-mode] ........ Gelukkig heeft de politie er niks van gezegd en heeft ook mijn verzekeringsmaatschappij er nog niks over gezegd. NU maar hopen dat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij het ook niet ziet.
Ik zou die silent-mode rap verwijderen als ik jou was, misschien is het al te laat. Wij zijn niet de enige die hier meelezen. |(
 
Op donderdag 11 december 2003 12:49 schreef Zeta-boy het volgende:

Wat betreft aanklagen; [silent-mode]Ik moet mij gedeisd houden aangezien deze motor wettelijk gezien te zwaar voor me is[silent-mode] Gelukkig heeft de politie er niks van gezegd en heeft ook mijn verzekeringsmaatschappij er nog niks over gezegd. NU maar hopen dat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij het ook niet ziet.


Sommige zaken kan je beter voor jezelf houden :X dus ook voor MF |(
 
OK, ff een update:

De schade-expert is vorige week langs geweest en heeft de schade op 2680 euro gelegd. Een aanzienlijk bedrag waarmee ik gemakkelijk de motor kan opknappen en er dan zelfs nog geld aan over houdt. Dus het is alleen nog wachten op het geld.

Gisteren kreeg ik dan eindelijk bericht van de politie over het ongeval en het doorrijden. Ze hebben dus de persoon te pakken gekregen en dus heb ik zijn naam en adres en telefoonnummer ook nu. Dus wie weet zit er nog een bezoekje in. *D
Wat eigenlijk ook best grappig is; mijn moeder werkt bij een uitzendbureau en toen ze de naam hoorde wist ze meteen wie hij was......

Maargoed, ik heb eindelijk ook een digicamera dus heb ik meteen even wat foto's gemaakt van de schade.

2003_1228Image0009.JPG


2003_1228Image0008.JPG


2003_1228Image0007.JPG


2003_1228Image0006.JPG


2003_1228Image0004.JPG


2003_1228Image0002.JPG

De telefoon na de crash, hij zat namelijk in mijn broekzak.

2003_1228Image0003.JPG

De helm, ik heb dus goed hard het asfalt geraakt.

2003_1228Image0001.JPG

Situatieschets van de politie, beetje vaag te zien. Je ziet iig de weg die ik moest gaan en de weg die motor uiteindelijk is gegleden.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 11 december 2003 12:49 schreef Zeta-boy het volgende:


Wat betreft aanklagen; [silent-mode]Ik moet mij gedeisd houden aangezien deze motor wettelijk gezien te zwaar voor me is[silent-mode] Gelukkig heeft de politie er niks van gezegd en heeft ook mijn verzekeringsmaatschappij er nog niks over gezegd. NU maar hopen dat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij het ook niet ziet.

Als je eigen verzekeraar dit te weten komt kunnen ze de schade afwijzen, omdat je niet gemachtigd bent dit voertuig te besturen. Gelukkig is de schade verhaalbaar dus kan de wa-verzekeraar het betalen, alleen duurt dat mestal wat langer. De verzekeraar van de tegenpartij kan namelijk niet afwijzen omdat je niet mocht besturen, want dit is een contractuele aangelegenhied tussen jou en je verzekeraar. Nu maar hopen dat het snel rond komt.

Je neemt trouwens wel een behoorlijk risico door toch op die motor te gaan rijden terwijl het niet mag ( schijnheilig modus o-) ). Als jij namelijk iemand invalide rijdt, regelt je verzekeraar de schade met diegene als jij aansprakelik bent en pleegt vervolgens verhaal op jou ( als dit in de polisvoorwaarden is geregeld ). Mensen denken bij het nemen van een dergelijk risico vaak alleen aan de problemen van een uitkering aan de eigen zaken, maar vergeten voorhet gemak de rest van de consequenties maar even.
 
Kan je eindelijk wel een mooie telefoon kopen.... ;)
eLGay :Z

maarre je bent niet bang dus dat iemand dit leest van de verz. maatschappij? want je hebt de moeite iig niet genomen om je posts weg te halen dat je maybe in de shit komt? hopen maar dat soessoeki gelijk heeft !!

sterkte met de afhandeling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan