Auw auw auw, motor en ik schade

Wat een ontzettende l*l :( :( .
Probeer via de politie een gesprekje met die figuur te regelen.

Laat ff weten hoe het afloopt. enne succes met de afwikkeling
 
Wat een mismieter :(

Wat was er nu gebeurd als je het kenteken niet had gezien en er zouden geen getuigen zijn? Dat zou ik wel eens willen weten! Afschieten die gasten!
 
Even alles op een rijtje zetten:
De auto met aanhanger was een tegenligger? Die linksaf ging (en dus jouw rijbaan kruiste)?
Dwz dat jij op een max 80 km per uur weg reed...
Gelukkig reed jij 'maar' 120 in het (schemer)donker. Jij bent hier dus de '*kel'.
Die beste man heeft jouw snelheid onderschat, maar jij reed dus ook (veel) te hard. Noem me gerust een moraalridder, maar ik wordt soms scheitziek van mensen die wetens en willens gevaarlijke situaties creëren en vervolgens alles en iedereen behalve hunzelf de schuld geven.

Voortaan beter lezen, je haalt twee verhalen door elkaar (en anders had je idd gelijk)
 
Zulke "mensen" moeten ze een touw rond hun kl*ten binden zodat ze juist met de topjes van hun tenen aan de grond kunnen, en dan een paar uurtjes laten staan :X

Nog een geluk dat je z'n kenteken hebt
 
wow das mooi kloten voor je...hoop dat t allemaal gaat lukken.. sterkte ermee..

:] mys
 
Edit: Sorry, een beetje een primitieve reactie, maar ik kan me de situatie zó goed voorstellen... Gelukkig bij mij stopte de auto wel, terwijl ik nog niet eens zo goed doorhad dat ik was aangereden... (Van achter aangereden).
Als jij vloekend en tierend overeind was gesprongen was jouw automobilist misschien ook wel gevlucht. :X (actie=-reactie)

Doorrijden is altijd fout, maar als het slachtoffer eruit ziet alsof ie m'n kop eraf gaat trekken heb ik ook weinig zin om naar em toe te gaan. ;)


Ik weet natuurlijk niet hoe gevaarlijk Zetaboy eruit ziet als ie staat te vloeken & ik weet dus ook niet wat voor type de autoblikker was. O-) Wil alleen zeggen dat hier wel erg makkelijk de automobilist wordt afgeschilderd als aso. (terwijl het misschien dus gewoon een schijterd is :P )
 
Ik hoop dat de schijtvlekken voolopig in z'n stoelbekleding blijft zitten! Ik neem aan dat je je dan op z'n minst dan zou melden bij de cops... of ehe.... was hij daar ook bang voor...nee, ik weet het....hij was onderweg naar de cops.

Nee .. ff serieus. Als je iemand omver rijdt (of daar een goed handje bij helpt) rijd je gewoon niet weg.
 
Hey mensen, bedankt voor alle steun alvast. Ik houdt jullie uiteraard op de hoogte van de afhandeling.

Dus hier ff een update:
De optische zal rond de verwachting rond de 2000 euro zijn, daarbij komt ook nog schade die ik zelf niet gezien had. Een kromme clip-on, topkuipframe en onderkuipframe.
De motor wordt uiterlijk zaterdag weer rijklaar gemaakt, dat wil zeggen, een nieuwe remhendel en knipperlicht. Ook ligt er bij de motorzaak al een nieuwe helm voor me klaar die ik pas hoef te betalen wanneer de schade door de tegenpartij is betaald.

Wat betreft de doorrijder, die valt (hoe moet ik dat netjes zeggen) in de categorie van de allochtone asociale bevolking van nederland. De politie is al bij hem op bezoek geweest, maar hij was niet thuis en er zal dus 1 dezer dagen een brief op zijn deurmat liggen dat hij zich moet melden op het politiebureau.
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook wat ik uit dat verhaal lees.
Je kunt 't op allebei de manieren lezen volgens mij. Dattem ff zelf reageert lijkt me makkelder. :P

Op donderdag 11 december 2003 12:49 schreef Zeta-boy het volgende:
Wat betreft de doorrijder, die valt (hoe moet ik dat netjes zeggen) in de categorie van de allochtone asociale bevolking van nederland.
Nou ben ik eigenlijk erg nieuwsgierig hoe je die informatie hebt vergaard. Heeft ie een strafblad of istie bekend bij de plietsie? Of istie associaal omdat ie niet thuis was? O-) Of hattie een spoiler & een golfje? })
 
Op donderdag 11 december 2003 12:49 schreef Zeta-boy het volgende:
Wat betreft aanklagen; [silent-mode]Ik moet mij gedeisd houden aangezien deze motor wettelijk gezien te zwaar voor me is[silent-mode] Gelukkig heeft de politie er niks van gezegd en heeft ook mijn verzekeringsmaatschappij er nog niks over gezegd. NU maar hopen dat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij het ook niet ziet.

Tsk tsk tsk.... stoute jongen :9 De kans dat de verzekering het niet opmerkt is trouwens klein. Ze doen er gewoonlijk alles aan om te voorkomen dat ze onterechte claims moeten uitbetalen en controleren streng. Maar goed, dat is een risico wat je bewust genomen hebt. Wie weet heb je geluk.
 
Nou ben ik eigenlijk erg nieuwsgierig hoe je die informatie hebt vergaard. Heeft ie een strafblad of istie bekend bij de plietsie? Of istie associaal omdat ie niet thuis was? O-) Of hattie een spoiler & een golfje? })
Ze zaten met zijn tweeen in een de auto. Een normale Opel Vectra. Op zich niks bijzonders. Ik zag alleen dat het dus dat soort mensen waren en ze kwamen uit een wijk die vrij bekend staat als een wijk die dat soort mensen voortbrengt. En je moet toch wel iets op de je kerfstok hebben om weg te rijden met piepende banden na het veroorzaken van een ongeluk.
 
hekel aan dit soort losers!!!!! had ze laatst ook. Gelukkig zag ik hen eerder....Dit soort lui zouden ze moeten stenigen (het liefst door motorrijders alleen).
 
Ze zaten met zijn tweeen in een de auto. Een normale Opel Vectra. Op zich niks bijzonders. Ik zag alleen dat het dus dat soort mensen waren en ze kwamen uit een wijk die vrij bekend staat als een wijk die dat soort mensen voortbrengt. En je moet toch wel iets op de je kerfstok hebben om weg te rijden met piepende banden na het veroorzaken van een ongeluk.

ze zullen vast niet verzekerd zijn.
en van een kale kip kan je niet plukken he.....
 
Misschien een mooi idee om bij die lul voor de deur een soort van MF-Meeting te houden.... Alles is te achterhalen immers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan