Auw ik was het nie !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

basboy

Die hard MF'er
31 aug 2005
516
0
Motorrijder met 200 per uur betrapt op A4
De politie heeft een motorrijder aangehouden die een snelheid van 200 kilometer per uur op de A4 had gehaald. Op de snelweg mag maximaal 100 worden gereden.

De politie heeft een motorrijder aangehouden die een snelheid van 200 kilometer per uur op de A4 had gehaald. Op dat deel van de snelweg mag maximaal 100 kilometer per uur worden gereden.

De snelheid van de 35-jarige man uit Maassluis werd zondag rond 12.30 uur met een lasergun gemeten. De politie kon de snelheidsduivel op de Woudseweg in Den Hoorn aan de kant zetten. De man werd meegenomen naar een politiebureau, waar hij zijn rijbewijs moet inleveren. Zijn motor mocht hij houden, maar hij mag er voorlopig niet op rijden.

En dat doet echt zeer geloof me maar :? :?
 
Toch weer ff reminder dat ik in de stad moet uitkijken met die dubbelbaans, 50kmph wegen, waar het nogal eens verleidelijk kan zijn.
Snelweg kom ik niet zo vaak..wel een heel stuk provinciale weg waar je door oneindige werkzaamheden nog maar 50 mag...
Wat kan deze vent verwachten?
EMG 750€ + boete, iets van 600€?
 
weet er alles van..en het ergste moet nog komen, die moet voorkomen krijgt een dikke bekeuring ( ik denk tussen de 1000 en 1200 euries)..is wel errug zonde kon ie minimaal 3 setjes bt016's voor kopen..
 
Laatst bewerkt:
lichtelijk een beetje ja , maar je komt er met pijn en moeite overheen. kost wat dollars om de staat te spekken . :( :(
 
Motorrijder met 200 per uur betrapt op A4
De politie heeft een motorrijder aangehouden die een snelheid van 200 kilometer per uur op de A4 had gehaald. Op de snelweg mag maximaal 100 worden gereden.

De politie heeft een motorrijder aangehouden die een snelheid van 200 kilometer per uur op de A4 had gehaald. Op dat deel van de snelweg mag maximaal 100 kilometer per uur worden gereden.

De snelheid van de 35-jarige man uit Maassluis werd zondag rond 12.30 uur met een lasergun gemeten. De politie kon de snelheidsduivel op de Woudseweg in Den Hoorn aan de kant zetten. De man werd meegenomen naar een politiebureau, waar hij zijn rijbewijs moet inleveren. Zijn motor mocht hij houden, maar hij mag er voorlopig niet op rijden.

En dat doet echt zeer geloof me maar :? :?


Denk dat het deze gasten waren :P (foto niet door mij gemaakt, maar was op de A4 tijdens Thundercat ritje, ze waren wel weg toen wij daar langskwamen)

img1805g.jpg


Hoop voor mezelf dat er op de A20 niet gecontroleerd/geflitst/gelaserd werd s'ochtens, reed op z'n zachts gezegd ook wat te hard :+
 
Laatst bewerkt:
Tja, lekker belangrijk, of we het er nou mee eens zijn of niet, regels zijn regels, als je die overtreedt mag je zelf op de blaren zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan