auw!

mad2

Die hard MF'er
27 nov 2001
887
0
amsterdam
Gisteren even een gat in mijn lever laten boren door een arts met een naald van 20 cm ;(
Mag, kan, nu dus ff niet motorrijden en het is nog suf weer ook. Zit gekluisterd thuis bij het forum. Kan mij Grottende Vlerken Draaiende niet eens normaal bewegen. Helup ik ben bejaard!
 
komt goed...een voordeel kan je tenminste ook geen ongeluk krijgen/veroorzaken...

en het is toch koud buiten...
 
Gisteren even een gat in mijn lever laten boren door een arts met een naald van 20 cm ;(
Mag, kan, nu dus ff niet motorrijden en het is nog suf weer ook. Zit gekluisterd thuis bij het forum. Kan mij Grottende Vlerken Draaiende niet eens normaal bewegen. Helup ik ben bejaard!


Ow gelukkig ik dacht dat jij ook al gevallen was })

Beterschap! (waarom laat je je daar ook prikken door een dokter?)
 
Gisteren even een gat in mijn lever laten boren door een arts met een naald van 20 cm ;(
Mag, kan, nu dus ff niet motorrijden en het is nog suf weer ook. Zit gekluisterd thuis bij het forum. Kan mij Grottende Vlerken Draaiende niet eens normaal bewegen. Helup ik ben bejaard!

Auw (denk ik), wanneer mag je weer :] ? als het weer mooi weer is?
 
Mag weer :] als t niet zo :( verrekte zeer meer doet. Zal wel als 't mooi wwer wordt zijn :)
Wordt 't morgen mooi weer? ;(
 
Ben niet dol op naalden, zeker niet als ze zoooo groot zijn.... sterkte dan maar. En de volgende keer de dokter hard terug prikken.
 
antwoord op de vele vragen "waarom dan?"
Medisch onderzoek, is iets mis met de lever. Wat :? daar was die biopt voor.
Is niet echt een aanrader, kan ik je wel vertellen. Amandelen eruit laten rukken als je 21 bent doet minder zeer.
Next time, mag die arts er zelf gaan liggen :+
 
Ben niet dol op naalden, zeker niet als ze zoooo groot zijn.... sterkte dan maar. En de volgende keer de dokter hard terug prikken.

Altijd bij dokter of tandarts voor de behandeling zeggen : "wij gaan ELKAAR geen zeer doen hé ?" !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan