avatar plaatsen

kilowattknijper

MF veteraan
21 nov 2004
5.701
6
breda
Ik zit hier al een poos , dus ik ben niet echt nieuw.
nu wil ik een (eindelijk) avatar plaatsen maar het loopt al fout bij de zin in de uitleg over het plaatsen van een icoon:

"Hier kom je door eerst bovenaan je scherm 'instellingen' aan te klikken en vervolgens 'mijn bestanden'."

Nergens te vinden (instellingen) op mijn windows (XP) scherm evenals het MF gedeelte. Ik zoek mij de blubber, ik kijk eroverheen, of ik snap het gewoon niet.

Ik heb het plaatje al reeds in deze post geplaatst. Misschien dat een moderator het kan fiksen.

M.v.g.
Henk

full
 
Ik zit hier al een poos , dus ik ben niet echt nieuw.
nu wil ik een (eindelijk) avatar plaatsen maar het loopt al fout bij de zin in de uitleg over het plaatsen van een icoon:

"Hier kom je door eerst bovenaan je scherm 'instellingen' aan te klikken en vervolgens 'mijn bestanden'."

Nergens te vinden (instellingen) op mijn windows (XP) scherm evenals het MF gedeelte. Ik zoek mij de blubber, ik kijk eroverheen, of ik snap het gewoon niet.

Ik heb het plaatje al reeds in deze post geplaatst. Misschien dat een moderator het kan fiksen.

M.v.g.
Henk

[afbeelding]
Hiero: [FAQ=,icoontje]Algemene FAQ: Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?[/FAQ]
 
[FAQ=,icoontje]Algemene FAQ: Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?[/FAQ]


Edit, te traag *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zit hier al een poos , dus ik ben niet echt nieuw.
nu wil ik een (eindelijk) avatar plaatsen maar het loopt al fout bij de zin in de uitleg over het plaatsen van een icoon:

"Hier kom je door eerst bovenaan je scherm 'instellingen' aan te klikken en vervolgens 'mijn bestanden'."

Nergens te vinden (instellingen) op mijn windows (XP) scherm evenals het MF gedeelte. Ik zoek mij de blubber, ik kijk eroverheen, of ik snap het gewoon niet.

Ik heb het plaatje al reeds in deze post geplaatst. Misschien dat een moderator het kan fiksen.

M.v.g.
Henk

[afbeelding]

Ben zelf ook nog niet zo lang actief hier maar vond de uitleg ook te wensen over en een beetje moeilijk uitgelegd. Na lang en vaak proberen toch gelukt.

1. klik op wijzig profiel bovenaan.
2. ga naar onder op de pagina naar het stukje "beheer je gebruikers afbeeldingen"
3. klik op bladeren en voeg een afbeelding toe.
4. let wel dat je aan alle criteria voldoet als grote en aantal kb.

Succes verder. Groente Jack
 
Ben zelf ook nog niet zo lang actief hier maar vond de uitleg ook te wensen over en een beetje moeilijk uitgelegd. Na lang en vaak proberen toch gelukt.

1. klik op wijzig profiel bovenaan.
2. ga naar onder op de pagina naar het stukje "beheer je gebruikers afbeeldingen"
3. klik op bladeren en voeg een afbeelding toe.
4. let wel dat je aan alle criteria voldoet als grote en aantal kb.

Succes verder. Groente Jack


moeilijk....??

Luister...ik ben het proefkonijn voor de Admin's...




Als IK het kan, kan zelfs een konijn het *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan