AVB examen bij regen / zware windstoten

ja dat klopt helemaal en dan vooral als het glad is rijd ik niet blijf niet thuis voor een regenbui maar moet niet te gek worden natuurlijk, nu is mn Bmw wel voorzien van de nodige accesoires om het een en ander comfortabel te maken maar een motor die 400 kilo weegt hou je niet al het glad is, en veiligheid staat nog altijd voorop he.Motor rijden doe je ook met je verstand toch......

Mzl Roland
 
Het blijkt dat bijna iedereen zomaar drie keer zoveel lessen heeft voor avb als voor avd. Absurd. Daarnaast zakken de meeste dan voor avd. Hoe bedoel je avb is nuttig. Ja voor de rijschool ja.

Niet om lullig te zijn maar AVB heeft zeker heel veel nut wanneer je de weg op moet. Op een gegeven moment kwamen die langzame slalom en dergelijke ook mijn strot uit maar toen ik eenmaal de weg op moest snapte ik wel waarom ik deze oefeningen moest doen.

Wat betreft de instructeur zou je kunnen vragen of hij jou misschien op een andere manier wil begeleiden, mijn instructeur was erg streng totdat ik hem vertelde dat zijn manier van lesgeven zo niet ging werken. Daarna heeft hij het bij mij anders aangepakt en op die manier werkte het voor mij wel. ;)

Mocht die dan niet veranderen kan je natuurlijk altijd kijken voor een andere rijschool

Mijn tip is vooral niet opgeven hoe kut het soms op lijkt te zijn, zulke momenten heeft bijna iedereen wel eens gehad ;) Het uiteindelijke resultaat is het zeker waard :]
 
Niet om lullig te zijn maar AVB heeft zeker heel veel nut wanneer je de weg op moet. Op een gegeven moment kwamen die langzame slalom en dergelijke ook mijn strot uit maar toen ik eenmaal de weg op moest snapte ik wel waarom ik deze oefeningen moest doen.

Wat betreft de instructeur zou je kunnen vragen of hij jou misschien op een andere manier wil begeleiden, mijn instructeur was erg streng totdat ik hem vertelde dat zijn manier van lesgeven zo niet ging werken. Daarna heeft hij het bij mij anders aangepakt en op die manier werkte het voor mij wel. ;)

Mocht die dan niet veranderen kan je natuurlijk altijd kijken voor een andere rijschool

Mijn tip is vooral niet opgeven hoe kut het soms op lijkt te zijn, zulke momenten heeft bijna iedereen wel eens gehad ;) Het uiteindelijke resultaat is het zeker waard :]


Sluit ik mij volledig bij aan.
Bij het rijden met de slalommen ging het bij mij ook telkens verkeerd, vooral de langzame.
Later hebben we het op een andere manier geprobeerd en dat ging perfect.
Zelf even kijken hoe het bij jou past.
 
Mijn zusje heeft haar AVB ook gehaald nadat ze tijdens de 8 (geloof ik) onderuit ging , dus een keer vallen zal geen probleem zijn, maar misschien afhankelijk van de examinator.

Het direct zakken bij vallen is enkel bij de snelheidsoefeningen.
De stapvoets en het wegrijden uit een vak oefeningen kan je halen ondanks een val.
 
Terug
Bovenaan Onderaan