AVD gedupeerden

Idd als er een loze slag in het gas zit is niet prettig. Kan je dat dan niet voelen?
Het vermogen en koppel van de MT07 is toch zeker niet hemel-schokkend. Zeg maar gerust een makke motorfiets!
 
aan het einde van de avb oefeningen merkte ik eigenlijk pas dat er een dode slag in zat.... ik was toen aan het pielen met het gas om wat dingen te probberen.
zit een afstelbare gaskabel op, dus volgende keer controleer ik dat voor we gaan rijden en stel evt bij.

de mt07 vind ik een lekker rijdende motorfiets trouwens :) Power zat op zich :) maar geen snelheidskanon hahaha
 
ondertussen heb ik nog niemand gehoord of gezien die ook maar 1 van de extra tijden voor examens te pakken heeft (avond/weekend).
CBR blijft via facebook volhouden dat die er zijn en op gezette tijden toegevoegd worden op de website....

Ik geloof er niets van :P

info staat ook alleen op facebook, verder nergens...

ach ja, volgende week dinsdag nog een avb lesje, en dan hopelijk klaar voor het examen van de 10e.
 
de mt07 vind ik een lekker rijdende motorfiets trouwens :) Power zat op zich :) maar geen snelheidskanon hahaha

Dat klopt, met gemak zit je naar de hemel te starenO-)
Of het ligt aan mijn lompigheid met gasgeven8-)

Vondt wel dat de 07 erg nerveus op het gas reageerde...
(pas een MTtje gehuurd voor 10 dagen namelijk, en kreeg al snel de bijnaam "koffiemolentje")

Maare lekker blijven oefenen, en toitoi..
 
Ik weet het even niet, misschien moet ik een apart topic aanmaken, maar ik ben sinds ik ben begonnen met lessen aan het lurken hier. Ik heb alles in een keer gehaald, behalve de AVD. Althans dat dacht ik. Hij gaf aan dat ik instructies laat opvolgde en daardoor dingen laat zag en dus niet geslaagd ben. Voor de rest heb ik goede potentie, maar daar kom je niet mee thuis natuurlijk. Ik zei prima dank je wel, maar ik moet toegeven dat ik sommige instructies niet heb gehoord. Af en toe tikte ik ook op mijn helm, waardoor zij al een afslag namen op de snelweg en ik het pas via mijn spiegels zag. Toen ik dat zei keek hij vreemd op en keek vervolgens naar de instructeur. Nou goed, toen namen we afscheid en toen ik bij de school kwam planden we een herexamen in.

Uur later word ik teruggebeld door mijn instructeur en verrast met het nieuws dat ik geslaagd ben. Moeilijk te geloven, maar ik heb maar een rijbewijs aanvraag gedaan en die haal ik woensdag op. Nu staat alleen het herexamen nog ingepland en dat gaan ze waarschijnlijk volgende week intrekken, wanneer ze een andere leerling kunnen vinden, maar stel dat niet wordt ingetrokken en ik kom niet opdagen op examendag. Hoe zit het dan? Op de website van CBR staat dat je niet kan annuleren.
Heb ik nu verdomd geluk gehad?
 
Ik weet het even niet, misschien moet ik een apart topic aanmaken, maar ik ben sinds ik ben begonnen met lessen aan het lurken hier. Ik heb alles in een keer gehaald, behalve de AVD. Althans dat dacht ik. Hij gaf aan dat ik instructies laat opvolgde en daardoor dingen laat zag en dus niet geslaagd ben. Voor de rest heb ik goede potentie, maar daar kom je niet mee thuis natuurlijk. Ik zei prima dank je wel, maar ik moet toegeven dat ik sommige instructies niet heb gehoord. Af en toe tikte ik ook op mijn helm, waardoor zij al een afslag namen op de snelweg en ik het pas via mijn spiegels zag. Toen ik dat zei keek hij vreemd op en keek vervolgens naar de instructeur. Nou goed, toen namen we afscheid en toen ik bij de school kwam planden we een herexamen in.

Uur later word ik teruggebeld door mijn instructeur en verrast met het nieuws dat ik geslaagd ben. Moeilijk te geloven, maar ik heb maar een rijbewijs aanvraag gedaan en die haal ik woensdag op. Nu staat alleen het herexamen nog ingepland en dat gaan ze waarschijnlijk volgende week intrekken, wanneer ze een andere leerling kunnen vinden, maar stel dat niet wordt ingetrokken en ik kom niet opdagen op examendag. Hoe zit het dan? Op de website van CBR staat dat je niet kan annuleren.
Heb ik nu verdomd geluk gehad?
Volgens mij heb je inderdaad heel veel geluk gehad! Ik heb namelijk een tegenovergestelde ervaring, en heb het nog nooit eerder gehoord dat een examinator op zijn beslissing terugkomt
 
Volgens mij heb je inderdaad heel veel geluk gehad! Ik heb namelijk een tegenovergestelde ervaring, en heb het nog nooit eerder gehoord dat een examinator op zijn beslissing terugkomt
Wauw bizar! Maar stel dat de rijschool mijn examen/reservering niet wil/kan intrekken en ik kom niet opdagen op examen dag wat zou het ergste geval zijn? Los van het kostenaspect.
 
Wauw bizar! Maar stel dat de rijschool mijn examen/reservering niet wil/kan intrekken en ik kom niet opdagen op examen dag wat zou het ergste geval zijn? Los van het kostenaspect.
Mijn ervaring was dat zowel ik als mijn instructeur er van overtuigd waren dat ik geslaagd was, en dat de examinator met droge ogen beweerde dat ik niet geslaagd was. (zonder noemenswaardige opgaaf van redenen).

Ik denk als je niet komt opdagen op je examen, je dan vooral je geld kwijt bent en verder niet
 
Wauw bizar! Maar stel dat de rijschool mijn examen/reservering niet wil/kan intrekken en ik kom niet opdagen op examen dag wat zou het ergste geval zijn? Los van het kostenaspect.
Geld kwijt. Maar er zijn heel veel mensen die nog een examen moeten afleggen dus dat plekje raak je wel kwijt. Geen zorgen om maken
 
Volgens mij heb je inderdaad heel veel geluk gehad! Ik heb namelijk een tegenovergestelde ervaring, en heb het nog nooit eerder gehoord dat een examinator op zijn beslissing terugkomt
De 1 heeft mazzel de ander pech, zo gaat dat gewoon. Ik reed even spook tijdens mijn auto rijexamen en ben zelfs op de vluchtstrook terecht gekomen en ik slaagde op 1 of andere wonderbaarlijke manier.
Bij mijn motor examen was ik finaal verdwaalt en kwam ik 20 minuten later dan de examinator aan bij het CBR, ook geslaagd _O-
 
De 1 heeft mazzel de ander pech, zo gaat dat gewoon. Ik reed even spook tijdens mijn auto rijexamen en ben zelfs op de vluchtstrook terecht gekomen en ik slaagde op 1 of andere wonderbaarlijke manier.
Bij mijn motor examen was ik finaal verdwaalt en kwam ik 20 minuten later dan de examinator aan bij het CBR, ook geslaagd _O-
Heel lang geleden, de rijschool gebruikte nog 27 mc bakkies, reed ik af voor het autorijbewijs. Het bakkie was niet geheel correct ingebouwd en tijdens het examen bleef ik steeds hangen achter de kabels met mijn voeten. Reed op een doorgaande weg zonder mogelijkheid om te stoppen totdat er een bushalte op doemde. Tegen de examinator gezegd dat ik wist dat ik daar niet mocht stoppen maar dat ik het toch ging doen omdat doorrijden te gevaarlijk was. Even gestopt, kabels verlegd en weer doorgereden. Bij aankomst dacht ik dat ik waarschijnlijk wel gezakt zou zijn, maar de examinator feliciteerde mij en heeft nooit een woord gezegd over de stop bij de bushalte. 😁
 
Als het om veiligheid gaat zijn verkeersregels niet meer van toepassing. De enige juiste oplossing is dan juist om even te stoppen.
 
Geld kwijt. Maar er zijn heel veel mensen die nog een examen moeten afleggen dus dat plekje raak je wel kwijt. Geen zorgen om maken
Ondertussen is mijn examen ingetrokken zo heb ik telefonisch vernomen. Alleen ze zijn niet begonnen over het terugbetalen van de kosten. Is het niet zo dat ze een andere leerling hebben geplaatst? Ik zal volgende week nogmaals bellen alhoewel ik erg blij dat ik toch ben geslaagd mogen ze het ook wel houden. Ik ga niet pushen. De lessen die ik extra heb genomen wil ik wel rijden of geld terug haha.
 
Ondertussen is mijn examen ingetrokken zo heb ik telefonisch vernomen. Alleen ze zijn niet begonnen over het terugbetalen van de kosten. Is het niet zo dat ze een andere leerling hebben geplaatst? Ik zal volgende week nogmaals bellen alhoewel ik erg blij dat ik toch ben geslaagd mogen ze het ook wel houden. Ik ga niet pushen. De lessen die ik extra heb genomen wil ik wel rijden of geld terug haha.

Examen ingetrokken ken ik niet. Wel door verkopen aan een ander. Heb je het al betaald? Ik moest pas betalen na mijn examen
 
Nou je examen is al ingetrokken zei je net. Bij je rijschool even informeren over een creditnota
 
Terug
Bovenaan Onderaan