Avon am26 roadstar problem(trillen alsof een eiband heb)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BikeBitch

MF'er
20 mrt 2010
146
0
Zoetermeer
Sinds een maand heb ik via de motorbandenshop een avon besteld voor mijn GPX 600R.
Dit is afgeleverd bij een montagebedrijf , daar heb ik mijn losse velg mijn band laten wisselen, want die was hij immers versleten maar deze trilde niet!Ik werd gewaarschuwd bij de eerste wissel dat de avond band nogal plat uit zag alsof hij onder een grote stappel banden heeft gelegen zei het montagebedrijf.

Ik merkte gelijk dat bij het wegrijden dat er iets niet lekker was, bij rond 60/70 km
/uur en verder richting 100 irritant trillen van de voorkant en dan echte op een eiige manier. Voor de tweede keer terug geweest bij de montagebedrijf en weer vriendelijk geholpen door de monteur die ook motorbanden op de ouderwetse manier balanceerde zoals in de racerij.

Na de tweede keer balanceren blijf ik het probleem houden. is het nou toch een blauwe maandag band?

Contact gehad met motorbandenshop en bieden een goede service. Ik kan een vervangende nieuwe avon krijgen en pas na montage wordt de oude opgehaald en terug gestuurd naar fabrikant om te testen. Blijkt de band goed te zijn, dan krijg ik alsnog een rekening voor de oude band.

Wat moet je hiermee! Iemand ervaring met die gasten
 
lijkt mij een nette oplossing,
maar kijk eens goed naar de band/velg, zit ie overal [rondom en beide zijden] wel goed in de velg ?
of zet hem op de middenbok en kijk of je ergens een hoogte verschil kan zien tijdens het ronddraaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan