Avondrit in de Veluwe of Arnhem

Go-4-R1

Rookie
7 mrt 2016
3
0
Den Haag
Als je doelloos en nutteloos 's avonds rondrijdt in regio Veluwe of in regio Arnhem, of als er mensen zijn die dat leuk vinden, meld me, dan organiseren we wat in het weekend. Wel is het zo dat we niet als idioten gaan racen ivm dieren op de weg, maar lekker chill *D We kunnen er een track van maken, of zelf iets verzinnen. Laat mij even weten :Y

--------
Update
--------

Nice, ik had niet eens zoveel mensen verwacht. Ik zat te denken aan de vooravond van zaterdag 1 oktober, maar de kans bestaat dat het wat regent in die regio. Ee beetje regen is niet erg. En zaterdag is een mooie dag om zondag uit te kunnen rusten. Motto is samen uit en samen thuis, en we letten op elkaar want veiligheid staat voorop (dus ook geen biertje). Tijdstip tussen 20:00 en 24:00 uur? We nemen een aantal wegen in de enge bossen, een aparte en gave ervaring. Het gaat niet zozeer dat je rijdt op het circuit, maar dat je geniet van de geur van de natuur, dus ook af en toe wat chill rijden anders zie je niets meer om je heen :) En met een aantal stops om even te chillen en eventueel iets te eten. We blijven op het asfalt :Y Ik zal wat tracks in elkaar flansen en dan checken we verder.
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief!
Ik houd t ff in de gaten..............

nb Komend weekend gaat niks worden. Ik zit met FZ dan in Engeland.
 
Laatst bewerkt:
OOOW nice. Alleen helaas had graag mee gewild maar ik ben die avond op pad.
Er moet ook in het weekend geld worden verdient.

In iedergeval veel plezier en hou het rubber onder :P
 
In het donker rijden is ook leuk en zeker wel een leuke ervaring.
De wereld ziet er dan ook mooi uit en zeker met dijk en binnen weggetjes is het wel de snelheid aanpassen maar goed te doen.
 
Ik pas voor de nachtrit.

Vanavond met de auto een zwijn aangereden op de Veluwe.... Schrik zit er goed in zeg -O-
 
Volgens mij was het een loze oproep. -O- En ik denk dat een herfstrit op een mooie zaterdagmiddag een grotere kans van slagen heeft. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan