Avontuur met ABUS slot!

Wat zijn Natlos :?Hoe haal je er een contactslot binnen 12 seconden uit?
Ik moet de mijne nog een keer reviseren, gaat dat echt zo snel dan :+
Of is die dan gewoon geforceerd?
Niet te veel details hier, want het dievengilde zal ook wel mee kijken '(
Laat iedereen gewoon eens zelf voor zijn spullen gaan werken en het eerlijk betalen, hoeven we ook geen ART4 sloten en alarmen te hebben.

Een natlos is een Noord Afrikaanse T*ring Lijer Op Sportschoenen...
En het contactslot was eruit en niet meer bruikbaar...
 
Heb mijn ART slot alleen maar omdat de verzekering dat wenste. Mijn gedachte blijft: 'als ze je motor willen stelen dan stelen ze hem toch wel'.

Bovenstaande verhalen zeggen genoeg '(
 
Zoekend bij Google kom ik dit tegen...

Aangeboden Slijptol op benzine stihl EUR 185
slijptol op benzine stihl TS 760 AV bj 1996 185 euro

Nou zo'n apparaat was het... en dus gewoon te koop @#$%^&
het maakt herrie, maar gezien de snelheid maakt dat niet meer uit,
voordat iemand kan reageren zijn ze weg.... met je motor...
 
een creatieve geest had de fiets van mijn moeder met zijn kabelslot aan zijn/haar fiets vastgemaakt. had toen nog geen betonschaar en ben ongeveer 5min bezig geweest met een botte ijzerzaag om dat ktslot door te zagen. het tafereel speelde zich af op vrijdagmiddag op de gruwelijk drukke keizersgracht in Eindhoven en er is dus niemand die aan mij komt vragen wat ik aan het doen ben (ok, dat zien ze toch) en of dat wel mijn fiets is. Dus als ik gewapend met een rood/wit lint, een blauwe overall, een domme blik en een grote slijper een motor ontslot zie ik dat ook niet gebeuren. Wel eens gediscussieerd met een haakse slijper? ik geef ze niet eens ongelijk, de mensen die raar kijkend snel door lopen.
gelukkig heb ik een O-) geweten anders waren mijn guldens nu wel evenveel waard als mijn euro's.
gr. Thijs
 
Volgens mij heeft black en decker nu wel zo´n speeltje op de markt gebracht waarbij de accu in al die dingen kan. Van boormachine tot decoupeerzaag.....
 
ER zijn toch ook pneumatische (schrijf je dat zo?) betonscharen op de markt.. knippen door staal alsof het niets is :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan