AvZ 12de op WK stuntrijden in Engeland

GSX-R Evo

Die hard MF'er
3 okt 2004
762
0
Gilze
Hierbij wil ik AvZ feliciteren met hun prestatie op het WK stuntrijden in Engeland.

Kreeg gister een sms van Arian en Kim en zij waren heel blij met hun prestatie daar.
Vergeleken met Tjechie is het stijgen van de 26ste naar de 12de plek op de rang lijst een puike prestatie.
AvZ proficiat. :] :} :} :} :}


Note: er was iemand die foto's had van AvZ tijdens een show in tholen,kan alleen het topic niet meer vinden waar het instond.Neem ff contact met mij op wil graag een paar foto's hebben.
 
he arian en kim gefeliciteerd

en nu de volgende keer weer de helft er af alen en naar de top6 toe
 
Congratz Arian,Kim,Jolanda en Matthijs.. *D

12e is zeker netjes... 8-)


Hierbij wil ik AvZ feliciteren met hun prestatie op het WK stuntrijden in Engeland.

Kreeg gister een sms van Arian en Kim en zij waren heel blij met hun prestatie daar.
Vergeleken met Tjechie is het stijgen van de 26ste naar de 12de plek op de rang lijst een puike prestatie.
AvZ proficiat. :] :} :} :} :}


Note: er was iemand die foto's had van AvZ tijdens een show in tholen,kan alleen het topic niet meer vinden waar het instond.Neem ff contact met mij op wil graag een paar foto's hebben.

Ik heb een shitload aan pics van diverse events van hun waaronder de wheeliedays etc..

Kijk ff in mijn folio en mail welke je originele size wil hebben.. ;)
 
Dankjewel allemaal!

Humberto Ribeiro is inderdaad eerste geworden, Christian Pfeiffer 2e, Ferry Potzner 3e. Farias is 5e geworden. Na de eerste ronde stond hij tiende, doordat hij de vlag die betekende dat hij zijn verplichte figuren moest gaan doen niet had gezien en hij hier dus geen tijd meer voor had en dus geen punten... Tijdens de finale heb ik met hem mee gereden en is hij dus uiteindelijk 5e geworden!
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan