AVZ Stuntteam in actie

Geen piccies van Ms.Stuntie? *D

Ben je echt zo gaar of doe je alleen maar alsof ? :? Zij is degene met het zwart/oranje Dainese pak. En de Bandit dat is dat is dat grijs/zwarte ding op 2 wielen waar ze op zitten (en staan en liggen en weet ik veel) :+
 
Laatst bewerkt:
30-3-26.jpg

whoohoo, combinatie van de 2 mooiste dingen die een leven heeft :9 :P :9

verder wel vette foto's, waarneer komen jullie naar Enkhuizen?
 
Ben je echt zo gaar of doe je alleen maar alsof ? :? Zij is degene met het zwart/oranje Dainese pak. En de Bandit dat is dat is dat grijs/zwarte ding op 2 wielen waar ze op zitten (en staan en liggen en weet ik veel) :+

Gaan we aardig doen? of kun je geen normale reply geven zoals Deauvinic.

:r
 
Ben je echt zo gaar of doe je alleen maar alsof ? :? Zij is degene met het zwart/oranje Dainese pak. En de Bandit dat is dat is dat grijs/zwarte ding op 2 wielen waar ze op zitten (en staan en liggen en weet ik veel) :+

hij wilt ms stuntie niet in een motorpak zien, snap dat dan :P
 
Wat een hoop pedaalemmer publiek zeg, zie geneen motorpak!!
Ahum??!!??? En wat is dit dan???????????????????
Op zondag 30 maart 2003 21:08 schreef Harley het volgende:
(Afbeelding)

In motorpak van links naar rechts dus....
DCB-VFR (Dirk) daarnaast ikke Noeky1980 (Nuray met open mond), daarnaast Motormuissie (Vanessa) in het blauw/oranje en daar weer naast in het zwart Frank.

Leuk om wat mede mf-ers te hebben gezien..... ibuzze, Ms. stuntie en Arian.
Grappig dat je herkent word en zelf pas weet wie iemand is na het zeggen van hun nickname op MF *D

De beurs was niet gigantisch maar lekker buiten in de zon naar een showtje kijken kan niet lang genoeg duren heeeeerlijk :}

Nuray
 
In motorpak van links naar rechts dus....
DCB-VFR (Dirk) daarnaast ikke Noeky1980 (Nuray met open mond), daarnaast Motormuissie (Vanessa) in het blauw/oranje en daar weer naast in het zwart Frank.

Ow waren jullie dat :)

Ik stond er tegen over :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan