AWoL custom bike magazine (jaren 90) — wie heeft ze nog?

Kizmiaz

Born to be mild
20 aug 2020
800
975
Limbürg
Lang verhaal kort: wie herinnert zicht dit magazine, en heeft nog exemplaren in de kast liggen en wil er van af?

Lang verhaal lang: In de jaren 90 was er de AWoL, een Engels biker magazine. In de Bruna stond 'ie naast de Big Twin en de Easyriders, die vaak vol met glimmende Harleys stonden. Maar in de AWoL (en in mindere mate de Back Street Heroes) stonden BSA, Triumph, Japanse en exotische motoren. Soms hele strakke motoren, maar meestal vreemde eenden. Choppers, matzwarte streetfighters, zelfgebouwde trikes, een kerel die een 4-meter lange motor maakte rond een Volvo blok, eentje die iets bouwde van een diesel aggregaat, een chopper met een 125cc Motobécane blokje... Kortom, rare, aparte, mooie, lelijke motoren.

Wat voorbeelden:

1629742066680.png
1629742108543.png
1629742177267.png


Ik vraag me af of er nog meer MFers zijn die dit magazine herinneren. Ik heb allerlei losse issues, maar zou het wel leuk vinden om er meer te hebben. Ze zijn niet bepaald collectors-item-ig, maar je ziet ze echt nooit op Marktplaats of zelden op Ebay. Als je ze hebt en er vanaf wil (geld, bier, 10W40, een blik erwtensoep), dan stel ik een berichtje wel op prijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Ja, ik ken het blad ook en kocht ze ook met enig regelmaat.
Enkele heb ik nog bewaard (maar zitten nog ergens in een verhuisdoos.)
Stonden absurde fietsen in maar ook hele nette, herinner mij een hardtail met gsx-r1100 blok, superstrak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan