AXO een delige overal Ten Kate Hannspree replica! ZGAN

Rinze#74

MF'er
11 feb 2008
206
0
Maat: 50

paar keer gedragen, dus echt nog zo goed als nieuw!


€500 (nieuwprijs was €1100)

Rinze74@gmail.com
0683213853






 
Helaas geen intresse maar wel een heel mooi pak...

Voor volgens mij ook nog een nette prijs.
 
Heb zelf een alipnestar combi maat 54. Dus denk helaas niet dat dit gaat passen anders heb ik zeker interesse.
Waar hangt het pak als ik vragen mag miss een keer passen. Of denk je dat dit met dit maatverschil nutteloos is ?
Hoe lang ben je zelf en wat is je broek maat ?
 
Heb zelf een alipnestar combi maat 54. Dus denk helaas niet dat dit gaat passen anders heb ik zeker interesse.
Waar hangt het pak als ik vragen mag miss een keer passen. Of denk je dat dit met dit maatverschil nutteloos is ?
Hoe lang ben je zelf en wat is je broek maat ?

Ik woon in Harlingen. Passen mag altijd! Ik durf echt niet te zeggen of het bij voorbaat kansloos is. Ik ben 1.80m broekmaat 29/s
 
damn harlingen is wel een pokke eind weg. kom voor het werk nog wel eens in de buurt maar dat is nooit te voorspellen wanneer.
ik zit op een 34/L en ben 1:86, de 54 die ik nu heb was al aan de krappe kant en kan me niet voorstellen dat een 50 gaat passen ook al is het een overal.

jammer want ik vind hem echt vet en hij past bij mijn eigen hannspree 600rr
 
Dat gaat wel heel erg krap worden ben ik bang! Eventueel ook nog in omgeving Rotterdam te passen.. Maar ik denk dat ik nu wel met zekerheid kan zeggen dat het pak je te klein is... Helaas :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan