AXO Ten Kate replica overal ZGAN

Rinze#74

MF'er
11 feb 2008
206
0
Maat: 50

paar keer gedragen met een circuitdagje, dus echt nog zo goed als nieuw!


€425 (nieuwprijs was €1100)


interesse?
app, bel of mail!

0624128829
Rinno15@hotmail.com







 
Laatst bewerkt:
je hebt er vorig jaar 375,00 voor gevraagd, en nu opeens weer 550,00.. nie heel reeel he.
Bij welke lengte is dit pak goed?
 
je hebt er vorig jaar 375,00 voor gevraagd, en nu opeens weer 550,00.. nie heel reeel he.
Bij welke lengte is dit pak goed?


Kan toch gewoon.

Een kratje Heineken kost de ene week ook 8,99 euro en een week later weer 12,99 euro.. ;)
 
je hebt er vorig jaar - voor gevraagd, en nu opeens weer - .. nie heel reeel he.
Bij welke lengte is dit pak goed?

Je bent niet verplicht het pak te kopen. Als ik de verkoper was zou ik ook niet meer reageren op je vraag.

[FAQ=richtlijnen,verkooptopics]Richtlijnen: Verkooptopics[/FAQ]

Het forum biedt de mogelijkheid om motoren en motorgerelateerde items te verkopen in het forumonderdeel "Gezocht en Gevonden". Er is niks mis mee om kritische vragen te stellen als je interesse hebt om het te kopen. Maar ga niet het hele topic ruineren met negatieve posts. Je mag er van uitgaan dat een potentiële koper zich goed georiënteerd heeft en zelf vragen kan stellen. Ook al heb je geen interesse, probeer het topic netjes te houden. Je vindt het ook niet leuk als iemand jouw verkooptopic ruineert? Opmerkingen als "Ach man, dat is veel te duur want?" zijn dan ook niet nodig. Als je het te duur vindt, reageer dan simpelweg niet.

Zie dit maar als een gratis kick voor dit mooie pak!
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik het opmerkelijk vind, mag ik niet meer reageren? Beetje raar, niet? En ik vraag ook netjes voor welke lengte het pak geschikt is, omdat ik er wellicht belang bij heb. Helaas woont dd verkoper niet in de buurt.
 
KICK. Pak mag alsnog weg.. Heb het even bewaard in de hoop het nog te kunnen gebruiken. Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren.

€500 ZGAN.

pak is goed voor een lengte van rond de 1.80m.
 
Laatst bewerkt:
up up up up met een verassing! Een prijsverlaging naar €400! en voor de snelle beslisser een setje Alpinestars laarzen smx-5 cadeau!! ook deze maar weinig gedragen.. helaas met deze wel een aantal keer het asfalt gekust. niets ernstigs, paar veegjes en de toe-sliders vertonen slijtage ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan