Büse Combi Motorpak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark_K

MF'er
15 mrt 2004
134
0
Te koop aangeboden sportief combi motorpak van het merk Büse in de kleur zwart met grijs.

-Damesmaat 34.

- Werkelijke maat wat in pak staat is 48 echter het motorpak valt (erg) smal uit, en is dus niet te vergelijken met een normale herenmaat 48. De schouderbreedte is ongeveer 51 cm, de gehele lengte van het pak is 1,50 (al komt de broek natuurlijk maar een klein deel in de laars).

- Protectie in rug, schouders en ellebogen.

- Het pak is in goede staat, de kneesliders zijn wel aan vervanging toe (maar is met klitteband en dus makkelijk te vervangen).

- Broek en jas zijn aan elkaar te ritsen.

- Past bij elke kleur motor.

- Kan ook prima voor kinderen achterop!!

Passen kan in de omgeving van Oss (Noord-Brabant).


De vernieuwde en echt lage prijs voor het pak is 125 euro :]

Voorkant:
full
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud is het pak ongeveer? Ik ben zelf 1.70 meter en 62 kilo, fijntjes gebouwd dus. Als er nog
iets af kan heb ik serieus interesse

Groeten
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe oud het pak is. Ik heb het pak zelf via ebay gekocht in Duitsland (en zelf zo onverstandig geweest om aan te nemen dat ie mij vast wel zou passen...) -O-

De prijs is een vraagprijs, maar lijkt mij voor een leren pak van Büse zeer redelijk. Kom anders eens passen en doe dan een bod.
 
Devis, nog interesse?
Ik zag in je profiel dat je wel héél dichtbij woont, kom gewoon eens passen als je wilt :Y
 
Laatst bewerkt:
Pak is nog niet verkocht, devis is wel komen passen maar het pak was te smal/klein -O-

Ik denk dat dit pak het meest geschikt is voor een slanke dame tot 1m70, en zou het vergelijken met een damesmaat 38/40.
 
Komop mensen met klein postuur, dito partner of kind....een mooi pak voor weinig geld.

Vernieuwde vraagprijs 125 euro.
 
Laatst bewerkt:
vreemd, ik merk dat die maten van pakken echt heel erg verschillen, heb bijvoorbeeld een maat 50 Berik leren combi, terwijl een 48 ook pastte, maar wel erg veel moeite kostte aan en uit te krijgen.

eigenlij is mijn maatje 50 precies mooi, maar er zit wel ietsje speling in zegmaar... zie t liever helemaal strak aan de huid.

zal wel meer moeten eten denk ik

succes met de verkoop van je pakkie :W
 
Mark
Ik heb interesse in het motorpak van Buse
Ik ben 1meter 78 lang en weeg 68 kg.
Zou het passen maat 48?
Ik woon in Den Bosch.
0651004293
 
Mark
Ik heb interesse in het motorpak van Buse
Ik ben 1meter 78 lang en weeg 68 kg.
Zou het passen maat 48?
Ik woon in Den Bosch.
0651004293

Ik geloof dat jij gebeld hebt? In ieder geval: dit gaat zeker niet passen. Bedankt voor de interesse.
 
kickje, mag weg tegen elk aannemelijk bod
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan