"B-movie" biker, welke movie dan ???????

Tjonge, Br@l dit is dus een motorclubfilm hè? Dus een beetje HA-achtig................ en dat wil jij wel zien? We worden oud.... HD willen rijden, MC-films bekijken......... nog ff en je wilt ook nog een Opel 8-)

Maar goed, ik wil best wel wat regelen, wie willen nog meer?

Ed31
S.I.D.
Br@l












Bug proeft handel
fuck die hele mc handel maar ik heb anderhalve week vakantie over een uurtje en ik best wel wat leuks met motortjes kijken dan...dus...weejwel ?
 
Da panheufd ri-jd nog wel heur!! Moar ak me di weer noar Meppel mot, dan nem ik de woage wel!.... Of ie stuurt ze op!
 
Tjonge, Br@l dit is dus een motorclubfilm hè? Dus een beetje HA-achtig................ en dat wil jij wel zien? We worden oud.... HD willen rijden, MC-films bekijken......... nog ff en je wilt ook nog een Opel 8-)

Maar goed, ik wil best wel wat regelen, wie willen nog meer?

Ed31
S.I.D.
Br@l
Knukkel











Bug proeft handel

Dan ku'j ow d'r alweer eentje uitspoaren. Ik reagel wel wa met S.i.d.
Bi'j ons gif ut nog sowat as noaberschap!
Kan ze ook nog wal ophalen a'j dat liever hep, kom vake genog langs dat gat van jullie knappen!
 
mischien moeten Alf en ik hier maar eens in het limburgs mee gaan lullen, al is het zuidlimburgse dialect heel anders dan het noordlimburgse dat ik spreek.
 
Doar hedde gij mij ok niet mee, heur.

Bug werkt al een paar jaar voor een Limbo-compagnie, en heeft een beetje een talenknobbel............... ipv technische.. '( ....

@ @31: maak je geen zorgen; die 3 dvdtjes hebben mij ook maar 13 euri gekost (jaja, je rijdt Harley en je wilt het blijven rijden, of niet), dus de kosten zullen wellicht meevallen. Ik moet ze ook ff door iemand van de club laten fikken, dus wacht eerst maar'es af. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan