"B-movie" biker, welke movie dan ???????

some people live just because its illigeal to shoot them!
zo en nu weer on topic maar?
ps ik ben nu weg ...zuipen,roken,feesten en beesten
wens iedereen vast een goeie jaarwisseling en zie jullie volgend jaar wel weer op mijn nieuwe motor want die loterij win ik natuurlijk :o :+
 
verdammt nog mahl, aber ich kann nichts dafur das diese leute den ganzen video verarscht haben. Glucklich sagen die leute im film sehr wenig sonnst war alles sehr dreckig gewesen,
 
Links naar programma's om te downloaden (zoals Usenet) mogen hier niet aangeboden worden.
Nu weet ik wel iets over een dvd-tje van Easy Rider, maar ja........ :X :X

Mail me anders maar op edraket@wildstarfan.nl
 
Heb er nog een bedacht! Cool as Ice, wel niet de typische bikermovie, maar nonetheless een bikermovie })

full


De rebelse stadse biker Vanilla Ice veroverd het meisje in een dorpje, red haar broertje van kidnappers en is de held van de dag COOL!!!! :)
 
Als 80er jaren films ook mogen:

1. stone cold
2. running cool
3. fixing the shadow

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Wie ze op DVD heeft maakt mij zeeeeer blij met een kopietje..... (ruime vergoeding)

DAT ZIJN TOCH WEL EEN BEETJE DE BESTE, JA

wel gele M&M's hee, Rusty!! :9
 
ja viel wel mee,in de koppen wordt een extra bougiegat gemaakt, elektronische kontaktpunten, nieuwe breathervalve, het blok zelf was nog in zeer goede staat, en daar hoefde bijna niets aan gebeuren.Alleen weer in elkaar zetten en aluminium polijsten cilinders zwart maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan