Baars op zondag 16 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zag vanmiddag rond half drie een husk supermotard op de baroniebaan rijden... weet iemand wie dat was? vette bike 8-) (reed achter een blauwe r1 aan d8 ik)
 
Dacht dat jij wel wist hoe je afbeeldingen kan plaatsen ;)
Bike in beslag nemen.. en als die nou niet van jou zelf is? Wat willen ze daar dan aan doen?
 
hee redbullman mooie show
ikke was die gast van de sp1
mooi kut van die bekeuring maar je komt er goed mee weg !!
en inderdaad als ze kentekens gaan opschrijven dan zullen we moetten uitwijken naar een ander punt iemand suggestie's ???????????
al bij al vondt ik het vandaag een geslaagde dag
en het moest er eens van komen dat we weer weggestuurd zouden worden
ik denk dat we het ff rustig aan moetten doen en iets minder dagjesmensen kan ook wonderen verrichten
maar als het goed weer is is het toch altijd druk dus we zien de weersverwachting van volgende week weer tegemoet
mzzlllll en allen bedankt voor het spectakel vandaag met name redbullstuntman !
 
Another try

16mrt03_01.jpg

16mrt03_03.jpg

16mrt03_05.jpg

Ik wil ook een camera met "multishot". Heb vanmiddag weer ontzetten veel vangrails en asfalt gefotografeerd :( ...gelukkig zijn er wel weer een paar gelukt en had PDVD wel "multishot".
 
Is er in de buurt van de baars geen parkeerterrein waar we wel kunnen staan?? daar kunnen ze wettelijk niets tegen doen.

Imho denk ik dat wanneer men van daaruit het rondje maakt, de klpd niets kan doen. nu wel: verboden stilstaan, het idee van een straatrace...

wie van de meelezende blauwe garde weet hoe het precies zit??

Wel weer gave piccies :P
 
Hey, vandaag was het lekker druk zeg op de Baars, heel leuk dat ik jouw weer heb gezien Max :9 :9 :9 ............baalde als een idioot dat de Kawa niet wou starten en vervloek dat ding! Next time zal ik er ook weer zijn, deze keer met ZZR!!

p.s. ik gooi Koen z'n GSXR 1100 morgen lekker in de verzekering dan ga ik daar maar voorlopig mee rijden......

p.s. Marc komt morgen kijken of hij mijn motor weer aan de praat krijgt want ik snap d'r gene bal van!

p.s. Leuk jullie gesproken te hebben jongens uit Dongen?? Voortaan vaker motor-forum in de gaten houden en volgende keer rij ik een stukkie mee!!

Bye :]
 
Is er in de buurt van de baars geen parkeerterrein waar we wel kunnen staan?? daar kunnen ze wettelijk niets tegen doen.

Op A58 vanaf Baars richting Eindhoven na 500m Esso pomp rechts en aan overkant is alleen een Parkeerplaats. Is maar een idee. Wel alleen rechte weg om naar te kijken.
Was leuk middagje vandaag ja.
 
Is er in de buurt van de baars geen parkeerterrein waar we wel kunnen staan?? daar kunnen ze wettelijk niets tegen doen.

Imho denk ik dat wanneer men van daaruit het rondje maakt, de klpd niets kan doen. nu wel: verboden stilstaan, het idee van een straatrace...

wie van de meelezende blauwe garde weet hoe het precies zit??

Wel weer gave piccies :P
Een optie is misschien als je vanaf de Baars de afzwaaier naar Eindhoven pakt (errrruuuug leuk bochie). Dan heb je vrij snel aan de rechterkant een parkeerterrein. Maar daar kan je het spectakel niet zo mooi in de gaten houden. Ander alternatief is de Spinder, maar daar heb je weer niet zo'n mooie parkeerstrook. Zal er (als Haga ofzo me niet al voor is...hint...) eens een topic over beginnen. Kan iedereen suggesties doen en gaan we er daarna middels een poll over stemmen.

Idee? :?

Zie na het posten van dit bericht dat iemand terwijl ik het zat te typen al op hetzelfde alternatief was gekomen.
 
Zo dan! Was errug druk daar op de Baars maar heel gezellig.
Leuk om bekende gezichten weer te zien en ook om Mauske IRL te ontmoeten........eindelijk een keer ;)

En wat zie ik hierboven op 1 van de foto's??? Mijn kontje, schattig! :9
 
Zo dan! Was errug druk daar op de Baars maar heel gezellig.
Leuk om bekende gezichten weer te zien en ook om Mauske IRL te ontmoeten........eindelijk een keer ;)

En wat zie ik hierboven op 1 van de foto's??? Mijn kontje, schattig! :9

Of liever je andere kontje op de foto????? :9
 
ik zag vanmiddag rond half drie een husk supermotard op de baroniebaan rijden... weet iemand wie dat was? vette bike 8-) (reed achter een blauwe r1 aan d8 ik)

Hmmm...die SM was van een maat van me en die 'blauwe R1', was mijn blauwe Mille....

Wij hebben aan de 'veilige' kant van de Baars gestaan. Knappe politie die mij daar wegjaagt!
 
Laatst bewerkt:
Bij de spinder heb je in het begin toch zo'n klein parkeerplaatje!! Op zich een mooie ruimte om te staan, alleen je hebt totaal geen voerzicht!
 
ik dacht 141, maar da's om het even.. genoeg, in ieder geval! 8-) . Maar wel weer lekker kunnen rijden he, met bandjes die nu WEL warm worden!
PS. Voske, nogmaals gefeli met je nieuw bike, hij's gaaf hoor!!! (ja die mooie Corona GSX-R 600 mijne dames en heren was van Voske!)

Hopelijk schrok Voske niet te veel, toen ik (na de stoplichten) de oprit terug binnendoor kwam zetten.... })

Hier nog een fotoke:

Pict0006.jpg
 
Woei ... Late reactie maar ook ik vond ut een top daggie!!!

@De Prins: thanx for being my personal driver for one day :}

@Haga-San en Ninjabiker: jullie bedankt voor 'u know what' ... Haga vond ut niet erg hoor, maar had wat anders verwacht na je sms van gister ;) Kon ut niet laten je er ff mee te pesten. En Ninjabiker, volgende keer gaan we voor de volle 110 als we de bocht uitkomen!!! :9~

@Saimonie: erg leuk je eindelijk ns irl gezien te hebben idd. Weet ik ook weer tegen wie ik al die tijd heb zitten babbelen. Enne, mooie fiets hoor! Terecht dat je trots ben. 8-)

@Hornikx: same to you ... nieuwsgierigheid naar Maus bevredigd? :9

@Max: volgende keer zeg ik geen nee, maar dan moeten we niet net voor n verkeerslicht staan. :?

en last but not least,
@HELLdesker: waarom kreeg je die irri-brommert van je nou niet eerder aan de praat. Weer van alles gemist vandaag. |( Enne ... met die stickerts komt wel goed! :)

Luitjes, het was weer leuk. Op de naar de volgende mooie zonnige zondag (ander alternatief mag ook)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan