Baars op zondag 16 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.
hé voske wil je mijn niet meer op de foto zetten
ziet er niet uit man

grgrgrgrgrgrgrgrgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom

x nijntje ;)
 
Voske...altijd maar eten. en bij Divmo begon hij alweer over friet.. |( :P

bah bah, stel vetnekken!! altijd zitten ze te zeiken over de mac donalds, en nu had ik es een keer trek omdat ik nog niks gegeten had en krijgen we dit :( ;)


en die munk had ook wel es wat mogen zeggen over die appeltaart ja, ik stond daar een beetje te verhongeren...
 
bah bah, stel vetnekken!! altijd zitten ze te zeiken over de mac donalds, en nu had ik es een keer trek omdat ik nog niks gegeten had en krijgen we dit :( ;)


en die munk had ook wel es wat mogen zeggen over die appeltaart ja, ik stond daar een beetje te verhongeren...
L :+ L
 
Volledig!
[me]Hornikx gaat de volgende keer zijn duozadel monteren :) [/me]
En dan :? :X

Op zondag 16 maart 2003 23:43 schreef Cyrus het volgende:wéér..!! was voor mij de eerste x @ Baars.. er waren er genoeg van M-F ( zo te horen).. maar wie wie is..??? Ja Max.. die herken je zo.
Max die herken ik toch wel ... Maar uhm dat was dus mijn vraag ook zeg maar :+

Op zondag 16 maart 2003 23:52 schreef Mini Mistress het volgende:
Zucht...zit ik braaf thuis achter de computer
kwijlend naar al die foto's te kijken :9~
DIT IS GEWOON PURE MARTELING! |(
Al moet ik met de auto, volgende keer ben ik ook van de partij! :9
Doe maar niet ... auto's worden voortaan van het viaduct geduwt O-)

Op maandag 17 maart 2003 06:00 schreef Mar1tin het volgende:Hij had gewoon eerder moeten kijken of ie z'n benzinekraantje wel open had staan })
Loopt/start ie een stuk beter :P
Wat een sufferd hé ;)

Op maandag 17 maart 2003 13:45 schreef Jedi het volgende:Had dat gezegd dat je appeltaart had man! Dat had je er niet bijverteld! Wij uit armoede naar de mac waar er eentje die vieze spekkige appelgebak op heeft |( |(
Wie was toch die mysterieuze 4e die bij jullie bij was op appeltaartbezoek bij munk :? Hij wist ut zelf niet meer ... denk dat ut kwam omdat ie zó onder de indruk was van al dat :] wat ie zelf voorlopig nog niet kan/mag/toe in staat is :X ;)
 
Wie was toch die mysterieuze 4e die bij jullie bij was op appeltaartbezoek bij munk :? Hij wist ut zelf niet meer ... denk dat ut kwam omdat ie zó onder de indruk was van al dat :] wat ie zelf voorlopig nog niet kan/mag/toe in staat is :X ;)

Zijn naam is Michiel, ik had hem al van dit forum verteld en wil er actief op worden vertelde hij me.. Maar vond er ook een hoop geouwehoer bij staan. Das ook wel zo af en toe. ( Als je een buitenstaander bent *D )

Geweldig forum toch?? *D *D
 
Kben overigens wel erg benieuwd naar al die overige MF-ers die dus ook vandaag weer op de B zijn geweest maar van wie ik geen idee heb wie wie nou is. Wordt tijd voor meer kentekenplaatstickers of die andere!!! Staat ook zo raar als je elk weekend staat te roepen 'Zijn er hier nog meer MF-ers???'

Ik was er voor het eerst. Rode 748 E met LeoVinci's *D , met blauw all-weather pak |(
Volgens mij stonden jullie aan de andere kant van het viaduct.(Ik stond niet bij de ventweg)
 
Ik was er voor het eerst. Rode 748 E met LeoVinci's *D , met blauw all-weather pak |(
Volgens mij stonden jullie aan de andere kant van het viaduct.(Ik stond niet bij de ventweg)
Maus stond ook niet op de ventweg ... maar verder een beetje aan 2 kanten van het viaduct ... overal ff hallo zeggen hé!

Heb jou niet gezien :( Denk dat we de volgende keer gewoon zo'n bord moeten maken met 'MF' en dan op houden ... net als ze op ut vliegveld doen als ze iemand zoeken die ze niet kennen ;) Misschien dat dat helpt :9
 
Mijn kenteken begint met MF. Als dat niet duidelijk genoeg is!
Hihi ...zie je Maus de volgende x met d'r neus al die kentekens af op zoek naar MF ... weet wel meteen iedereen dat ik Maus ben :) Maar geen MF-kentekenplaatstickert? ... Ff praktisch: stel ik vind je motor met MF op ut kenteken ... dan heb ik jou nog niet gevonden. Kan moeilijk ineens op je motor klimmen. Dan heb ik zeker ruzie :+
 
Ik post hem ook nog in het andere topic maar hier is het gebeurd.
141,9 pk aan het achterwiel en een mooie strakke koppelkromme, en dit alles met alleen een andere demper. :)
full
 
Hihi ...zie je Maus de volgende x met d'r neus al die kentekens af op zoek naar MF ... weet wel meteen iedereen dat ik Maus ben :) Maar geen MF-kentekenplaatstickert? ... Ff praktisch: stel ik vind je motor met MF op ut kenteken ... dan heb ik jou nog niet gevonden. Kan moeilijk ineens op je motor klimmen. Dan heb ik zeker ruzie :+

wadan, moeten we allemaal met een naamplaatje over de baars?
 
Appeltaart en Mac en dan aan de Corona light :? :?

Beter gelijk een dieetje voor voske bedenken. Moeten we wel onze routes verleggen. Hoeven we niet meer van pinautomaat naar Mac en terug... ;) ;)

He Maus,

Daarom ikke mijn nick op de kuip geplakt, dan herken je me ook.. 8-)
Ja Voske waar is jou nick op de kuip??

Ennuh Ton, :9~ :9~ lekkerrrrr
 
Maus stond ook niet op de ventweg ... maar verder een beetje aan 2 kanten van het viaduct ... overal ff hallo zeggen hé!

Heb jou niet gezien :( Denk dat we de volgende keer gewoon zo'n bord moeten maken met 'MF' en dan op houden ... net als ze op ut vliegveld doen als ze iemand zoeken die ze niet kennen ;) Misschien dat dat helpt :9
de stickers op links en de rest op rechts??

weet je het in ieder geval
 
Ik post hem ook nog in het andere topic maar hier is het gebeurd.
141,9 pk aan het achterwiel en een mooie strakke koppelkromme, en dit alles met alleen een andere demper. :)
(Afbeelding)

:} :}
Ik heb je R1 eindelijk in real live mogen bewonderen..Hij is super!
En dan nog zo'n mooie uitdraai!
 
Volgende keer spandoeken meenemen?

Of neemt iemand de Ronald MacDonald mee van een restaurantje onderweg?
Is leuk als 'meeting-point' :)
 
Hey, vandaag was het lekker druk zeg op de Baars, heel leuk dat ik jouw weer heb gezien Max :9 :9 :9 ............baalde als een idioot dat de Kawa niet wou starten en vervloek dat ding! Next time zal ik er ook weer zijn, deze keer met ZZR!!

p.s. ik gooi Koen z'n GSXR 1100 morgen lekker in de verzekering dan ga ik daar maar voorlopig mee rijden......

p.s. Marc komt morgen kijken of hij mijn motor weer aan de praat krijgt want ik snap d'r gene bal van!

p.s. Leuk jullie gesproken te hebben jongens uit Dongen?? Voortaan vaker motor-forum in de gaten houden en volgende keer rij ik een stukkie mee!!

Bye :]

Bedoel je die jongens met dat Thermosflesje ;) (heb ze ook gezien ;) )
 
Appeltaart en Mac en dan aan de Corona light :? :?

Beter gelijk een dieetje voor voske bedenken. Moeten we wel onze routes verleggen. Hoeven we niet meer van pinautomaat naar Mac en terug... ;) ;)

He Maus,

Daarom ikke mijn nick op de kuip geplakt, dan herken je me ook.. 8-)
Ja Voske waar is jou nick op de kuip??

Ennuh Ton, :9~ :9~ lekkerrrrr
Maus hebt (zoals eerder vermeld) geen kuip en dus maar achter op de helm geplakt. Maar om nou de hele tijd met mn helm rond te gaan lopen
schmoll2.gif

Op maandag 17 maart 2003 21:01 schreef YAMAHA FZR het volgende:de stickers op links en de rest op rechts??

weet je het in ieder geval
Kijk dat vind ik dan alweer een beter optie. Maar wat is dan links en wat is rechts :?
 
Op dinsdag 18 maart 2003 09:44 schreef CandyLightningMaus het volgende:Maus hebt (zoals eerder vermeld) geen kuip en dus maar achter op de helm geplakt. Maar om nou de hele tijd met mn helm rond te gaan lopen (Afbeelding)Kijk dat vind ik dan alweer een beter optie. Maar wat is dan links en wat is rechts :?
uhhhh
ja ik kom vanuit rotterdam en is dus het eerste wat ik tegenkomtlinks
kun je ook gelijk weer een rondje doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan