Babes rate sexiest bikes

Sexiest volgens vrouwen

  • Supersport

    Stemmen: 52 68,4%
  • Custom

    Stemmen: 5 6,6%
  • Off-road

    Stemmen: 7 9,2%
  • Toer

    Stemmen: 3 3,9%
  • Scootâh

    Stemmen: 5 6,6%
  • Blik

    Stemmen: 4 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Sissi valt als een blok voor een vent in mooi leren pak... op een supersport!
a_njam.gif

Bijv. ZX-10R, ZX-6R R1, R6 of een CBR 600 RR
ogen.gif


[me]Sissi rijdt daarom vooral graag achter haar eigen vent :9~ [/me]
 
Er zijn mannen die in hun C&A outfit op een bakfiets nog meer klaarmaken dan anderen volledig in leer op een mooie sportfiets.
Ik snap niet helemaal waar die vrouwen dan op letten wanneer iemand in "vol tenue" op z'n fiets zit. Er zit toch nog een helm op? Of maakt dat het juist spannend?
Ik heb hier in Adam toch wel regelmatig chans wanneer ik op m'n oude brik(Zephyr 750 uit 93) bij het stoplicht sta, maar ik heb dan ook een open helm :P
 
PS volgens mij vallen vrouwen op kerels met Porsche,ferrari, etc..
Tenminste de echt mooie.

Als ik al eens een mooie Porsche, Ferrari of iets dergelijks zie rijden zit er meestal een ouwe vent in, of zo'n opgedirkt mutsje met opgestoken haar en een plamuurlaag make-up op dr gezicht.

Doe mij maar een lekkere vent in een strak leren pakkie op een Supersport :9~
 
ik val een beetje uit de toon denk ik :D voor mij geen leer, heb te veel mannen met dikke buiken zich in een te klein pakje zien persen denk ik om dat nog nmooi te vinden.

Verder vind ik een chopper of een mooise custom erg gaaf. Voor mij geen sport of ss. Moet trouwens zeggen dat een offroad dan wel weer wat heeft, maar das gewoon omdat ik dan denk aan bijv. parijs dakar, avontuur en spanning.... op een offroad moet wel modder/zand/stof/beestje zitten dan!! Niet zo'n mooi gepoetste stadsfiets.

Ach jij, mijn vriend rijdt geen motor, en heeft ook niet echt de meest aantrekkelijke auto onder zijn kont (hoewel een auto me dus echt niet kan boeien!! ook een ferrari of porsche niet, overdreven poser gedoe waar je niets aan hebt hier in nederland)
 
Wat ik me alleen wel voor kan stellen is, dat ze dan niet naar je kont moeten kijken als ie in het leer zit. Als ie op de fiets zit zit het strak, maar als je gewoon rechtop staat, dan hangt het leer er altijd een beetje ruim bij. En nee, dat ligt niet aan mijn reet, ik heb een wielrennerskont. :X
 
Vol verbazing zit ik te lezen wat mannen denken dat vrouwen graag zien..

Zelf rijd ik met een oude Boxer uit 1950,

En als ik voor het stoplicht sta met m`n duitse legerhelm.
is er geen vrouw die niet naar me glimlacht..
of ze nu 20 of 90 zijn, elke vrouw lacht naar me.
 
Vol verbazing zit ik te lezen wat mannen denken dat vrouwen graag zien..

Zelf rijd ik met een oude Boxer uit 1950,

En als ik voor het stoplicht sta met m`n duitse legerhelm.
is er geen vrouw die niet naar me glimlacht..
of ze nu 20 of 90 zijn, elke vrouw lacht naar me.

Er is wel een verschil tussen toe- en uitlachen hoor :+ ;)
 
Vol verbazing zit ik te lezen wat mannen denken dat vrouwen graag zien..

Zelf rijd ik met een oude Boxer uit 1950,

En als ik voor het stoplicht sta met m`n duitse legerhelm.
is er geen vrouw die niet naar me glimlacht..
of ze nu 20 of 90 zijn, elke vrouw lacht naar me.


achjah soms heb je van die momenten :o :o :o :o

sorry demoontje kon zich ff niet inhouden :)
 
Bij mij vinden de meiskes het meestal wel leuk dat ik een motor heb, sommigen willen achterop en als ze achterop zijn geweest.................. :} :9 :z :9~
 
wie gaat er nou op scootha's stemmen ? :S

wie o wie :-)

Wasn't me maar toen ik laatst een motorscootâh te leen had en bleek dat je daarmee met gemak koekblik eruit kunt trekken kreeg ik toch flink wat bewonderende blikken van de puistjes-jeugd :+
 
ik dacht al... waar blijven die hordes gillende vrouwen nou als je bij het stoplicht staat. maar het komt door mn motor '(

aan mn uiterlijk kan het niet liggen... (zie sig)
 
Ikke in lere pakkie, is net een michelin manneke op een motor...

Geen gezicht dus..

Laat mij maar lekker uitwaaien op mun sjoppie, en het interesseerd me geen fuck wat vrouwen nu wel of niet mooi vinden.
Ik rij op een motor... Das mijn droom... Mijn droom gaat voor...
Vrouwen kunnen zien dat ik van het leven geniet.
Dat is een uitstraling... En uiteindelijk vallen vrouwen daar op.. Toch? Dames?

Zo, die is eruit..!!

Greetz Rob
 
Ik heb nog altijd meer geluk bij de vrouwen als ik niet op de motor zit en wat kan ouwehoeren.... Of ik let er niet genoeg op omdat ik me alleen met MOTORRIJDEN bezig houd! Daar gaat het toch om? Of ben ik de enige die de link vrouwen-motorrijden niet zie???
 
Vol verbazing zit ik te lezen wat mannen denken dat vrouwen graag zien..

Zelf rijd ik met een oude Boxer uit 1950,

En als ik voor het stoplicht sta met m`n duitse legerhelm.
is er geen vrouw die niet naar me glimlacht..
of ze nu 20 of 90 zijn, elke vrouw lacht naar me.


'k zou 't ook denken!!! 't gaat toch om 'the cool' van de motorrijder, niet?
Denk dat veel meisjes niet zozeer opkijken naar een robot (cfr. leren pakkies) op een moto, wel naar ne vent op ne moto...
 
wie gaat er nou op scootha's stemmen ? :S

wie o wie :-)

Ik heb scootâh gestemd. Je ziet ze wel eens, van die 16 jarige lui op een scootah met 5/6 'geile chicks' eromheen.

Lukte mij niet vroegâh B| , en ik had nog wel zo'n gave Puch Maxi Z-Two :Z :Z Liep alleraardigst 40 O-)

:+ :+
 
sommige reacties verbazen me toch.. bijna alle dames die ik ken worden gek van mannen op motors. hoezo, vrouwen houden niet van motards?? hoe bedoel je? :+

maar, ik heb toch ook liever dat ze op me vallen voor m'n glimlach ofzo.. *D
 
Ik heb nog altijd meer geluk bij de vrouwen als ik niet op de motor zit en wat kan ouwehoeren.... Of ik let er niet genoeg op omdat ik me alleen met MOTORRIJDEN bezig houd! Daar gaat het toch om? Of ben ik de enige die de link vrouwen-motorrijden niet zie???

O-)

:X [me]Sissi moet nu verstandig zijn en haar mond dicht houden :X [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan