Babes rate sexiest bikes

Sexiest volgens vrouwen

  • Supersport

    Stemmen: 52 68,4%
  • Custom

    Stemmen: 5 6,6%
  • Off-road

    Stemmen: 7 9,2%
  • Toer

    Stemmen: 3 3,9%
  • Scootâh

    Stemmen: 5 6,6%
  • Blik

    Stemmen: 4 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    76

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
1
Belangrijke info voor de posers onder ons *D

Babes rate sexiest bikes
Think your sports bike is just the thing to draw the ladies? Think those skin-tight race leathers and full-face lid get them all-of-a-flutter? It’s nice to think, but is it true?
We wanted to know which clobber and which bikes did it for the girls – so asked the MCN Babe Squad to come into the office (frankly, we don’t need much excuse) to tell us what they thought.
The same rider was dressed in a range of kit and paraded before them. The bikes included a Ducati Monster S4R, Kawasaki ZX-10R, Harley V-Rod, KTM 950 Adventure and BMW K1200LT.
The bike that scored lowest was the… V-Rod. The kit that scored lowest was…our one-piece Alpinestars. It was the Adventure and our man’s rough and ready off-road look that excited the girls most.
Read the full story in this week’s MCN, out on Wednesday, July 7.

Dus weg die R1, GSX, DUC of Harley en koop een off-road :P
 
naar mijn idee/ervaring zijn er bar weinig dames gecharmeerd van mannen op motoren...dus daarvoor hoef je het niet te doen!
 
Wat wil je precies weten?
- wil je weten wat de vrouwen de stoerste motor voor een kerel vinden?
- of wat anders?
ik snap niet helemaal wat ik moet stemmen. '(
 
Nou snapik het.rij al 15 jaar ouwe shovel en bij de dames... noppa.3 mogelijkheden;
1;lig aan mijn kop.
2 lig aan mijn fiets.
3.lig aan het feit dat ik er meestal als een ongewassen vetzak opzit.

Maar waar het zeker niet aan ligt is gebrek aan zelfkennis.

greetz

PS volgens mij vallen vrouwen op kerels met Porsche,ferrari, etc..
Tenminste de echt mooie.
 
Laatst bewerkt:
PS volgens mij vallen vrouwen op kerels met Porsche,ferrari, etc..
Tenminste de echt mooie.

hiermee is mijn vraag dus ook beantwoord.
Nu weet ik wat ik moet stemmen.
Echt stoer is een stoere kerel op een zo snel mogelijke motor.
een supersport dus.
:9
 
sjah.. moet toegeven dat een mooie sportfiets met man in strak leer toch wel errug tot mn verbeelding spreekt.... :9~
 
als het maar strak int leer is :9~ motor die eronder zit het liefst supersport maar wat anders leuks mag ook wel hoor ;) liefst alleen geen chopper, dat is minder.
 
sjah.. moet toegeven dat een mooie sportfiets met man in strak leer toch wel errug tot mn verbeelding spreekt.... :9~

supersport is wel leuk ja, maar aan de andere kant is de brul die een V2 Chopper maakt ook niet gek.... trekt i.i.g. aandacht :+

Naar mijn mening zijn de mooiste motoren naked bikes, streetfighters sonder te veel kappen, en het liefst een 2 cilinder... dan heb je en de looks en de sound. De streetracers hebben zo'n opgevoerde naaimachine geluid.

Maarja, ik ben geen meid... net me rijbewijs, dus ik zal eens verschillende motoren huren, kijken met welke je het meeste succes haald...

Bij ilse in de buurt moet je de test met een Bandit doen, dan komt het vast goed :-)


PS: een vrouw zie ik echter wel het liefst op een sport motor, in een mooi strak leren pakkie...... maarja, dat zullen de hormonen wel zijn :+
 
The bikes included a Ducati Monster S4R, Kawasaki ZX-10R, Harley V-Rod, KTM 950 Adventure and BMW K1200LT.
The bike that scored lowest was the… V-Rod.

ah ze hebben ze verkeerde gepakt..als het een zx-10 zonder r was dan had kawa gewonnen :+
 
als je een vrouw treft die je leuk vindt omdat je een dure auto of motor rijdt zijn dat waarschijnlijk leuke vrouwen voor een date (eventueel met complementaire bj/dp/oid) maar verder toch ook niet.

maar weer effe on-topic: dat off-road verbaasd me wel eerlijk gezegd. ik weet/wist wel dat vrouwen voorkeur hadden voor rode (sport)motorfietsen en voor zichzelf vaak een chopper zouden willen, maar off-road, nou ik ken er eigenlijk geeneen die dat 'hot' vindt.
 
vrouwen die op een man vallen alleen omdat ie een mooie auto of motor heeft zijn diep triest.
Maar WEL MOOIII.Wel eens gekeken wat er naast zo'n gast in een Porsche of Ferrari zit?HEEEL mooie vrouwen en ze kijken toch niet echt triest.
 
sjah.. moet toegeven dat een mooie sportfiets met man in strak leer toch wel errug tot mn verbeelding spreekt.... :9~
:^

[me]Motorengeltje laat Arnold ook altijd voor rijden :9~
[/me]



Maar WEL MOOIII.Wel eens gekeken wat er naast zo'n gast in een Porsche of Ferrari zit?HEEEL mooie vrouwen en ze kijken toch niet echt triest.
Maar veel herseninhoud hebben ze niet.... anders hadden ze wel degelijk triest gekeken.... ik heb liever een leuke vent die wat minder rijk is, dan zo'n ouwe zak omdat hij toevallig veel centen op de bank heeft en ermee pronkt :r
 
Nou als ik dan toch 60 en miljoniar moet worden....wil ik dan een vrouwtje van 60 naast me in de ferrari of een vrouwtje van 20 met weinig herseninhoud :? ...gewetensvraag :X
 
:^

[me]Motorengeltje laat Arnold ook altijd voor rijden :9~
[/me]Maar veel herseninhoud hebben ze niet.... anders hadden ze wel degelijk triest gekeken.... ik heb liever een leuke vent die wat minder rijk is, dan zo'n ouwe zak omdat hij toevallig veel centen op de bank heeft en ermee pronkt :r
Je geeft me weer moed.
Ben 1.88m,weeg 96 kg en kom 3 keer per week in de sportschool.Geboren in Sittard dus mede limbo er rij al 15 jaar oude Harley........

Just kiddin...
 
Supersport en een strak pak doen het best wel aardig bij de dames denk ik zo. Voor sommige mensen is het ook handig om de helm op te houden ;) . Sprak een poosje terug iemand die effe uit Suriname over was en die wist mij te vertellen "Ik ga jou zeggen weetje als jij met deze fiets gaat rijden bij ons, dan kan je de chickies er vanaf blijven slaan, die zijn er helemaal gek op" . Ga het niet uitproberen (t'is geen waterfiets en heeft vliegangst) dus geloof ik het zo maar. *D
 
[me]M-71 moet alleen de vliegen van zijn fiets af schrapen steeds :+ [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan