Bacchus Biker Bar Rotterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
Omdat het seisoen zo'n beetje afgelopen is ga ik de zondagen weer dicht.

In het voorjaar iedereen weer van harte welkom (en op andere dagen natuurlijk het hele jaar door.....)

Peter
 
Omdat het seisoen zo'n beetje afgelopen is ga ik de zondagen weer dicht.

In het voorjaar iedereen weer van harte welkom (en op andere dagen natuurlijk het hele jaar door.....)

Peter

Jammer hoor .... man, man ... wat heb jij een gezèllige kroeg ! Het is jammer dat Hetty en ik vrij ver weg wonen, anders hadden we waarschijnlijk zo ongeveer bij je in komen wonen .... lol !!

Helaas is het nogal een opgave om met het openbaar vervoer te komen, en nu je een beetje ons tempo van "nuttigen" kent, kan je jezèlf óók wel voorstellen dat met de motor of auto komen niet echt een optie is.

Bij deze in ieder geval bedankt voor de gezellige middagen die we wèl gehad hebben in jouw kroeg; we zullen er met veel plezier aan terug denken als wij over een paar weken op Malta zitten.
Bärd; jij ook bedankt voor jouw "gastheerschap" tijdens onze bezoeken. Je bent niet bepaald wat de Hotel-vakschool zou bestempelen als een "traditioneel bartender" , maar je biertjes kwamen goed getapt uit schone glazen, en niemand zal kunnen zeggen dat hij of zij zich verveelt als jij achter de bar staat.

:+

Wij wensen je in een hoop klandizie toe en een mooie toekomst ... en we hopen dat we even langs kunnen wippen als we weer eens in Nederland zijn ...

Het ga je goed ...

Willem en Hetty
 
zuipen ze op zondag niet in rotjeknor dan :?

dat is hier, samen met donderdag, de drukste dag in de kroeg.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan