Ralfie
MF veteraan
- 10 jan 2002
- 13.325
- 42
Ik dacht al, ben ik nou achterlijk? Niet dusLeuk, al die mensen met herinnering aan Uli en het span. Btw; voor de slechte geheugens onder ons... Er staan een cowboy op de voorkant, niet een indiaan....

Ik dacht al, ben ik nou achterlijk? Niet dusLeuk, al die mensen met herinnering aan Uli en het span. Btw; voor de slechte geheugens onder ons... Er staan een cowboy op de voorkant, niet een indiaan....
Ehhhh.... die kunnen zijn weggepoetstTof!! Mijn vingerafdrukken staan waarschijnlijk ook nog wel ergens achterop het span![]()
Ik zou hem rood schilderen
Ehhhh.... die kunnen zijn weggepoetst![]()
Deze foto is het begin van mijn Span carriere ...
Bekijk bijlage 1502049
Mijn zoontje inspecteert de Bachus bak en denkt zoiets moet pappa ook maar hebben.
Bekijk bijlage 1502050
Bekijk bijlage 1502051
ABC-led.nl heeft vanmiddag geleverd. Alle gloeilampjes (behoudens de koplamp en het voorlicht van de bak) zijn vervangen door ledlampjes. Dit scheelt een jas in het gevraagde vermogen - en dat betekent dat het bijladen weer goed gaat als alle lampjes tegelijk branden, er is nu zelfs vermogen over voor een extra gizmo
Heeft iemand suggesties? Er zijn al twee halogeen valbeugel koplampjes (breedstralers) onderweg uit China.
Die heeft hij al - er zit nu een 2-tonige luchthoorn op. De compressor vreet zoveel stroom dat ik het knopje van de claxon via een relais moest schakelenJou kennende verwacht ik op zijn minst een flinke sirene oid.![]()
Ik zou die cowboy even een baard, staartje en glas Jaegermeister geven als eerbetoon![]()
Die heb ik eraf gehaald - de motor loopt daardoor zo schraal, dat het behoorlijk alles aantast, de performance voorop.Grappig, had het span al eens zien rijden hier in Westfriesland voordat ik wist dat die van Bachus was. Lpg installatie weg gelaten of toch herbouwd?
Dat is de planning, zodra we die vervloekte corona overwonnen hebben ;DIk heb Uli en Kitty mogen leren kennen tijdens diiverse OBT-ritten.
Daarnaast kan ik me heugen dat dit LPG-span al vele vele kilometers had gemaakt.
Mooi om te zien dat ze niet afgeschreven is, en dat je er lief voor bent Dwaal
Neem je Kitty nog eens mee voor een rit, zou ze vast prachtig vinden.
Dat is de planning, zodra we die vervloekte corona overwonnen hebben ;D
Dwaallicht was denk de remblokjes monteur.....ehh...een Dwaallicht??
Whatever.. Ziet er goed uit Dwaal!![]()