Bachus Rides Again

Leuk, al die mensen met herinnering aan Uli en het span. Btw; voor de slechte geheugens onder ons... Er staan een cowboy op de voorkant, niet een indiaan....
Ik dacht al, ben ik nou achterlijk? Niet dus ;). Dacht dat het ding toen echt overgeverfd was maar niet dus, wijs besluit van Bachus, en super dat hij nu weer op de weg komt!
 
20200518_221603.jpg
 
ABC-led.nl heeft vanmiddag geleverd. Alle gloeilampjes (behoudens de koplamp en het voorlicht van de bak) zijn vervangen door ledlampjes. Dit scheelt een jas in het gevraagde vermogen - en dat betekent dat het bijladen weer goed gaat als alle lampjes tegelijk branden, er is nu zelfs vermogen over voor een extra gizmo :)
Heeft iemand suggesties? Er zijn al twee halogeen valbeugel koplampjes (breedstralers) onderweg uit China.
 
ABC-led.nl heeft vanmiddag geleverd. Alle gloeilampjes (behoudens de koplamp en het voorlicht van de bak) zijn vervangen door ledlampjes. Dit scheelt een jas in het gevraagde vermogen - en dat betekent dat het bijladen weer goed gaat als alle lampjes tegelijk branden, er is nu zelfs vermogen over voor een extra gizmo :)
Heeft iemand suggesties? Er zijn al twee halogeen valbeugel koplampjes (breedstralers) onderweg uit China.

Jou kennende verwacht ik op zijn minst een flinke sirene oid. :Y
 
Jou kennende verwacht ik op zijn minst een flinke sirene oid. :Y
Die heeft hij al - er zit nu een 2-tonige luchthoorn op. De compressor vreet zoveel stroom dat ik het knopje van de claxon via een relais moest schakelen ;)
Maar je doet me aan iets herinneren - zwaailampen is natuurlijk wel een leuke extra optie...
 
Grappig, had het span al eens zien rijden hier in Westfriesland voordat ik wist dat die van Bachus was. Lpg installatie weg gelaten of toch herbouwd?
 
Ik heb Uli en Kitty mogen leren kennen tijdens diiverse OBT-ritten.
Daarnaast kan ik me heugen dat dit LPG-span al vele vele kilometers had gemaakt.
Mooi om te zien dat ze niet afgeschreven is, en dat je er lief voor bent Dwaal 👍
Neem je Kitty nog eens mee voor een rit, zou ze vast prachtig vinden.
 
Ik heb Uli en Kitty mogen leren kennen tijdens diiverse OBT-ritten.
Daarnaast kan ik me heugen dat dit LPG-span al vele vele kilometers had gemaakt.
Mooi om te zien dat ze niet afgeschreven is, en dat je er lief voor bent Dwaal 👍
Neem je Kitty nog eens mee voor een rit, zou ze vast prachtig vinden.
Dat is de planning, zodra we die vervloekte corona overwonnen hebben ;D
 
Inkedlights_bachus_front_LI.jpg

Inkedlights_bachus_back_LI.jpg

Alle lampjes branden weer - accu verplaatst naar de kofferbak van de bak; de gastank daaruit verwijderd en alle bedrading netjes gemaakt :)
De lampjes op de koffer gebruik ik als derde remlicht; de knippers voor de motor zitten aan de topkoffer, omdat dit van de zijkoffers niet zicht baar meer zijn achter contour verlichting.

Bachus wordt weer gezien onderweg :D

Laatste klusje - nieuwe remschijf; de vorige is vernaggeld doordat er een remblokje achterste voren ingeplaatst was. Kan dat? Ja, dat past, kennelijk ;)
Oh ja, en het tapijt voor de achterbak en de topkoffer moet nog even netjes erin gelegd worden :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan