Back in town

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Godverdegodvr.... :(

Een kerst zonder MF

Er is op de comp thuis EEN pagina die het niet meer
doet... 3x raden welke :( :(
De Neuro Evolutionary Rostral Developers op GoT wisten het antwoord ook niet (toch bedankt voor de moeite)
Wel wil ik het gefrustreerde machtswellustig puistenpubertje die vast veel gepest werd/wordt ff de vinger :j :j geven omdat ik een slotje kreeg omdat
de topictitel niet relevant genoeg was!!! Dit werd mij met arrogante taal gemeld :j :j


Maar ik ben nog geen week weg en ik zie tal van onbekende namen, ruim over de 700 leden en ik lees
net zelfs dat we een vereniging zijn geworden! :}

HULDE


P.S. Over dat karten, hoe kom ik daar, lijkt me nog niet echt fiets weer, of gaat de rest ook met de fiets!?


Ik ga weer, want op mijn stage wordt dit vast niet zo
gewaardeerd.
 
Laat me raden: HlpDsk :( De lamer...

Voor karten check het topic, daar zal het een en ander over betaling tijd ed, neem ik aan, wel daar schamperd worden gepost.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 27 december 2001 12:48 schreef twisted Paul het volgende:
Wel wil ik het gefrustreerde machtswellustig puistenpubertje die vast veel gepest werd/wordt ff de vinger :j :j geven omdat ik een slotje kreeg omdat de topictitel niet relevant genoeg was!!! Dit werd mij met arrogante taal gemeld :j :j


Waar heb je het nou eigenlijk over? Je bent me eventjes verloren tussen het puistenpubertje en het slotje. :?
 
HLPDSK = meerdere personen


anders kan iemand nooit drie maal zoveel aanwezig zijn als bijv. Pooh of Rev ;)
 
HHmm...was ik weer onduidelijk aan het raaskallen :?

Kreeg op Got van een moderator een slotje omdat mijn topic titel de inhoud van mijn vraag onvoldoende dekte...of zo :r :j

gelukkig hebben wij o.a een goede waakhond (Revolution) op het forum.. :)
 
Mijn god, heb je als ouders 2 van die lijkbleke (omdat ze nooit achter de comp. vandaan komen) moraalridders in huis...

ppfff.....
 
Kreeg op Got van een moderator een slotje omdat mijn topic titel de inhoud van mijn vraag onvoldoende dekte...of zo :r :j

Blijf toch lekker hier op het MF, joh. En als je hier geirriteerd wordt door iemand, dan moet je juist naar het GoT gaan! Daar ken je je eigen dan heerlijk afreageren })
 
Terug
Bovenaan Onderaan