Back protector

Danny R1

Die hard MF'er
19 apr 2006
482
36
Weert
Hallo,

Ik heb een jas van alphinestar en nu kun je aan de binnenkant een protector klikken aan de druk knopen die er zitten. Weet iemand waar je zo een protector kunt bestellen want ik kan er nergens een vinden (net als de motor zaken waar ik ben geweest).
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat een winkel waar Alpinestar verkocht wordt, je prima kan helpen.
 
UFZwz.gif


Beetje googelen geeft ook al snel resultaat

https://www.louis.eu/artikel/alpinestars-bionic-air-back-protector/208948

Bijvoorbeeld ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je een back protector insert bedoeld
kun je zo in je jas schuiven

als je dan zoekt met jouw type alpinestars jas kan het niet mis gaan.
 
Laatst bewerkt:
Nucleon KR-R Protector

Deze moet je hebben. Heb hem zelf ook, werkt wel makkelijk.
Je kan er ook voor kiezen om een losse back protector insert in de achterkant van je jas te schuiven, maar dan heb je wat minder bescherming. Dat zijn de Alpinestars KR1i en KR2i.

Denk dat je het beste even langs de winkel kan gaan, iedere grotere motorzaak zal ze wel hebben.
 
Nucleon KR-R Protector

Deze moet je hebben. Heb hem zelf ook, werkt wel makkelijk.
Je kan er ook voor kiezen om een losse back protector insert in de achterkant van je jas te schuiven, maar dan heb je wat minder bescherming. Dat zijn de Alpinestars KR1i en KR2i.

Denk dat je het beste even langs de winkel kan gaan, iedere grotere motorzaak zal ze wel hebben.

Deze ziet er inderdaad ook makkelijk uit om te gebruiken. Die ik ooit heb gezien op internet die zat alleen maar vast aan de drukknopen aan de bovenkant en niks om je middel. Maar denk dat ik voor deze ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan